Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du går från klarhet till klarhet!
Får man fråga vilken referens detta är? Funderar själv på att byta urtavla till en onyx.Har nu bytt till svensk dagskiva och champagne, hade både vit dag och datumskiva i väntan på "korrekt" i några månader. Blev bra tycker jag.
Det är en 18238.Får man fråga vilken referens detta är? Funderar själv på att byta urtavla till en onyx.
Fan vilken snygg!
Finns inga nya kul till 18xx.Har för mig att jag sett ett inlägg på vilka tavlor som finns/passar till DD 1803 men kan inte hitta det inlägget, är ute efter något blått eller grönt typ som det @Affe har.
Om någon vänlig själ vill lägga upp inlägget ang. tavlor ( om jag inte bara drömmt att det finns ) igen och kanske har en prisidikation vad en tavla kan kosta inkl. byte kan kosta så vore jag tacksam.
Tavlor till 4-siffriga DD finns inte att beställa hos AD. Tyvärr passar inte 5- och 6-siffriga tavlor i 4-siffriga. Du får leta beg!Har för mig att jag sett ett inlägg på vilka tavlor som finns/passar till DD 1803 men kan inte hitta det inlägget, är ute efter något blått eller grönt typ som det @Affe har.
Om någon vänlig själ vill lägga upp inlägget ang. tavlor ( om jag inte bara drömmt att det finns ) igen och kanske har en prisidikation vad en tavla kan kosta inkl. byte kan kosta så vore jag tacksam.
Precis slutat med det nu?Tavlor till 4-siffriga DD finns inte att beställa hos AD. Tyvärr passar inte 5- och 6-siffriga tavlor i 4-siffriga. Du får leta beg!
Undrar jag med...gick beställa i vårs iaf...(källa Rob E)Precis slutat med det nu?
Precis slutat med det nu?
Förmodade att 4-siffriga tavlor inte gick att beställa, men kan såklart ha fel!Undrar jag med...gick beställa i vårs iaf...(källa Rob E)
Förmoda håller aldrigFörmodade att 4-siffriga tavlor inte gick att beställa, men kan såklart ha fel!
Varför skulle de inte säljas?Förmodade att 4-siffriga tavlor inte gick att beställa, men kan såklart ha fel!
Har aldrig sett bilder tagna i kataloger som visar tavlorna, därav antagandetVarför skulle de inte säljas?
Har för mig att jag sett ett inlägg på vilka tavlor som finns/passar till DD 1803 men kan inte hitta det inlägget, är ute efter något blått eller grönt typ som det @Affe har.
Bilden visar 5-siffriga tavlor
Den röda var ju rätt cool (röd onyx?). Antar att "Invalid purchase" som står under innebär trubbel
Precis den det var, men passar dessa 4 siffriga ( 1803 )
Precis den det var, men passar dessa 4 siffriga ( 1803 )
Ha en trevlig helg.
Som någon redan påpekat så är det för dom 5 siffriga men dessa passar även i dom nyare 6 siffriga DD klockorna!
Grym tavla.