Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En klass för sig själv...
Vadå?Tror bestämt någon trollar tråden...
Bombardemang av samma gröna objekt.
Aha, det är ju ett evigt uppmärksamhetssökande som efter blivit kommenterat övergått i ett barnlikt poängvisande.Bombardemang av samma gröna objekt.
LäNka!Aha, det är ju ett evigt uppmärksamhetssökande som efter blivit kommenterat övergått i ett barnlikt poängvisande.
Tror bestämt någon trollar tråden...
Bombardemang av samma gröna objekt.
Poster i rad på en klocka alla sett flera gånger? Vad är nyhetsvärdet? Udda beteende helt klart.Håller med dig! Är för jävligt att någon postar sin DD i Day-Date tråden!!!
Poster i rad på en klocka alla sett flera gånger? Vad är nyhetsvärdet? Udda beteende helt klart.
15000 poster är ingen match att komma upp i när man mestadels postar en massa jävla skit, vad ska postas i tråden enligt dig?Bombardemang av samma gröna objekt.
Ah, den ironiska generationen.15000 poster är ingen match att komma upp i när man mestadels postar en massa jävla skit, vad ska postas i tråden enligt dig?
Tål att ses igen, gillar den skarpt...Det här inlägget är specifikt tillägnat dig Aurum min vän!
Det här inlägget är specifikt tillägnat dig Aurum min vän!
Skillnad på postande & spammande.. När en och samma klocka är den enda som figurerar här så börjar man ju undra. Jag hade haft förståelse om det var en udda fågel med ovanlig tavla tex, men nu? Nä.15000 poster är ingen match att komma upp i när man mestadels postar en massa jävla skit, vad ska postas i tråden enligt dig?
95% av nämnds inlägg är ju mer eller mindre spam. Det är typ 10-20 bilder på sin egna klocka per dag, och när det väl skrivs längre inlägg så är det förklätt i information för att få visa upp sina egna klockor.Skillnad på postande & spammande.. När en och samma klocka är den enda som figurerar här så börjar man ju undra. Jag hade haft förståelse om det var en udda fågel med ovanlig tavla tex, men nu? Nä.
Jag tycker det är rätt bra att de finns medlemmar som 95% av sina inlägg delar med sig av gedigen kunskap och sällan tröttnar på att svara på tusentals frågor och dessutom ger väldigt relevanta fakta. Sen och andra sidan finns det maniska bildpostare, men vi alla gillar ju klockor så det är väl inget att anmärka på. Det ska väl vara högt i tak eller ?15000 poster är ingen match att komma upp i när man mestadels postar en massa jävla skit, vad ska postas i tråden enligt dig?
Ja det var någon som skrev "maxi-case" tidigare, och det stämmer rätt bra. Det är dock min tredje bild på samma klocka i denna tråd så det kanske blir den sista! Man vill ju inte bli tjatig va.Den är så löjligt tjock den där!
Så länge det inte är tre i rad tror jag nog vi kan ha överseende! Gillar verkligen den DDn, hur ofta används den?Ja det var någon som skrev "maxi-case" tidigare, och det stämmer rätt bra. Det är dock min tredje bild på samma klocka i denna tråd så det kanske blir den sista! Man vill ju inte bli tjatig va.