• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

http://pics.r-l-x.de/picserv/files/3/Kataloge/Dials1516.pdf Lista över alla tillgängliga tavlor 15-16. Kan inte tänka mig det förändrats nämnvärt.
Finns 5-siffriga tavlor att beställa hos AD också. Dessa ska gå att montera i 6-siffriga referenser också om jag har förstått det rätt. :rolex:
11hyxsj.png

70co6e.png

25hhmrd.png

264hr87.png

Senast ändrad:
Verkligen! Älskar fan rubiner. Hade dock hellre haft is på luggarna än på länken om jag fick välja.
Coolt med röd datum/dagskiva. Är det orginal måntro? Aldrig sett förut.
Är helt enig ang. isade luggar. Det gör en blingad klocka komplett! Har ingen aning om röda dag- & datumskivan är original, men det passade verkligen klockan!

Kanske är annorlunda för DD och DJ? Ingen aning. Har för mig att det var runt 27, men du kan såklart ha rätt. 22 känns dock rätt nära 18. I så fall begär de endast 4k extra för två diamantindex, klart prisvärt

Ska förtydliga, fick pris av Rob i höstas att släta onyxen gick på 13k!

Tillbaka
Topp