Fy vad ni med onyxtavlor är jobbiga... kanske dags för att prova dd en tredje gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns 5-siffriga tavlor att beställa hos AD också. Dessa ska gå att montera i 6-siffriga referenser också om jag har förstått det rätt.http://pics.r-l-x.de/picserv/files/3/Kataloge/Dials1516.pdf Lista över alla tillgängliga tavlor 15-16. Kan inte tänka mig det förändrats nämnvärt.
Nice! Men tänkte mer på 1803 etchttp://pics.r-l-x.de/picserv/files/3/Kataloge/Dials1516.pdf
Lista över alla tillgängliga tavlor 15-16. Kan inte tänka mig det förändrats nämnvärt.
2017/18http://pics.r-l-x.de/picserv/files/3/Kataloge/Dials1516.pdf
Lista över alla tillgängliga tavlor 15-16. Kan inte tänka mig det förändrats nämnvärt.
Fy vad ni med onyxtavlor är jobbiga... kanske dags för att prova dd en tredje gång
Kaxigt värre
Rysk dagskiva, det var exotiskt! Coola klockor!
Snål förstoring på mittenklockan.
Misstänker aftermarket glas. Men vet ej.. inget som påpekades vid service iafSnål förstoring på mittenklockan.
/j
Finns 5-siffriga tavlor att beställa hos AD också. Dessa ska gå att montera i 6-siffriga referenser också om jag har förstått det rätt.
Justja! Tur att man köpte en 18238.18038 har problem med datumväxlingen med 6-reftavlor. Ibland funkar det. Ibland inte. 18238 funkar.
Finns 5-siffriga tavlor att beställa hos AD också. Dessa ska gå att montera i 6-siffriga referenser också om jag har förstått det rätt.
Stencool! Detta är väl något för dig
ho-leee fuk. Rubylove right there
Verkligen! Älskar fan rubiner. Hade dock hellre haft is på luggarna än på länken om jag fick välja.Stencool! Detta är väl något för dig
Är helt enig ang. isade luggar. Det gör en blingad klocka komplett! Har ingen aning om röda dag- & datumskivan är original, men det passade verkligen klockan!Verkligen! Älskar fan rubiner. Hade dock hellre haft is på luggarna än på länken om jag fick välja.
Coolt med röd datum/dagskiva. Är det orginal måntro? Aldrig sett förut.
Det gjorde det absolut, knöt ihop helheten bra. Kul att den har jubilee med för omväxlingens skull.Är helt enig ang. isade luggar. Det gör en blingad klocka komplett! Har ingen aning om röda dag- & datumskivan är original, men det passade verkligen klockan!
Same procedure as every week JamesSå var det äntligen Fredag!
Onyx med diamanter vid kl 6 & 9 listar runt 27 har jag för mig och de helt plana listar runt 18.Vad listar onyx tavlorna till dd och dj? Har en kompis jag tycker ska köpa onyx till sin dj tt
Finns den plana till DJ? hittar den inte i pdfen.Onyx med diamanter vid kl 6 & 9 listar runt 27 och de helt plana listar runt 18.
Ja, men hittar bara den med diamanter 6 & 9Finns det Onyx till DJ ?
Okej nice, det hade jag ingen aning om!Ja, men hittar bara den med diamanter 6 & 9
Den fanns förut, vet inte hur det är nu. Möjligt att den inte går att beställa hos ADFinns den plana till DJ? hittar den inte i pdfen.
Onyx med diamanter vid kl 6 & 9 listar runt 27 har jag för mig och de helt plana listar runt 18.
Kanske är annorlunda för DD och DJ? Ingen aning. Har för mig att det var runt 27, men du kan såklart ha rätt. 22 känns dock rätt nära 18. I så fall begär de endast 4k extra för två diamantindex, klart prisvärtHar dom gott upp 5k sedan i höstas?!
Kanske är annorlunda för DD och DJ? Ingen aning. Har för mig att det var runt 27, men du kan såklart ha rätt. 22 känns dock rätt nära 18. I så fall begär de endast 4k extra för två diamantindex, klart prisvärt
Då har vi fått olika info från AD. Någon som kan bekräfta listpriserna på respektive tavlor?Ska förtydliga, fick pris av Rob i höstas att släta onyxen gick på 13k!