marlun
Guld
Smaken är som baken!Om du nu ändå skall byta, skall du inte köra trä isf? Sten känns så 2017.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smaken är som baken!Om du nu ändå skall byta, skall du inte köra trä isf? Sten känns så 2017.
En av de bästa på forumet Affe!Traditioner är till för att hållas!
God Jul Aurum, snoozarn och alla andra KS-are !
Skulle säga absolut vanligast. Hur många är det på forumet? 10?Näst vanligaste tavlan på KS efter den där omtalade gröna
Skulle säga absolut vanligast. Hur många är det på forumet? 10?
Stämmer säkert, räknar nog in några icke-medlemmar som har den när jag räknar till 10-11. Men ja ungefär!Kanske någonstans mellan 7-10st låter väl rimligt?
Very rare mao!Stämmer säkert, räknar nog in några icke-medlemmar som har den när jag räknar till 10-11. Men ja ungefär!
Haha very very! Har du kvar din?Very rare mao!
Precis! Yes den finns kvarHaha very very! Har du kvar din?
10/10Omöjligt att få fram att det är en blå tavla på bild!
Diskretion, vilken sleeper!Omöjligt att få fram att det är en blå tavla på bild!
En av de bästa på forumet Affe!
18206 aka Play-Date.
Borstade luggar på en dd40? Eller är jag helt blind?
Man har blivit kär på nytt
Hehe vet ej vad du menar, men en helt ny dd 40 greenBorstade luggar på en dd40? Eller är jag helt blind?
Edit: ser helt matt ut på luggarna alltså?
Hehe vet ej vad du menar, men en helt ny dd 40 green
Gissar @Hexagon menar att han tycker att det ser ut som det är borstade bandhorn på din klocka istället för polerade. Säkert en synvilla.
Grym! Refs?far o son
Vitguldaren 1803Grym! Refs?
Till salu möjligtvis??
Tror det tåget gick förlängesedanTill salu möjligtvis??