• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

Traditioner är till för att hållas!

God Jul Aurum, snoozarn och alla andra KS-are :cigar:!

C7639E14-936F-4839-A58F-CA509AC9FB48.jpeg

Varken grön eller onyx är rare i sammanhanget men man glömmer lätt att om man tar den ur sammanhanget så blir det plötsligt en annan femma, frågan är vad som är roligast. Jag har exempelvis hunnit trötna på grön utan att ens äga den själv även fast jag tycker det är en otroligt vacker tavla. En sund relation till KS är vad man skulle behöva.
God jul

Den här urläckra Rolex Day Date som ägdes av knarkkungen Pablo Escobar en gång i tiden såldes på en auktion i Colombia för endast 8500$:woot:. Är det bara jag som tycker att den såldes alldeles för billigt?? Lite kränkande kan man tycka, inte för att jag tycker det Escobar gjorde var rätt men han är en känd figur här i världen och bara klockan i sig är värd rätt mycket mer än bara 8500$.

Källa : luxurytrump.com

ED56960A-EEB5-4BFD-88A0-3F834022CC9C.jpeg

Tillbaka
Topp