• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Day-Date-tråden

Sugen på en 18078 bark finish och svart tavla. Har inte sett någon i rätt skick än. Nåja, man bygger sin samling långsamt då det finns en och annan utgift som inte är kopplad till vad som sitter runt handleden. :sorry:
 
Head only kan man ju se för över 70K på blocket med jämna mellanrum, kan ibland vara 4 siffrig ref dessutom. Jag anser det orimligt. Skulle jag däremot bara behöva pynta 15K extra med bra president så är det bara att slå till.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Under 40k var tider det.
Köpte en 1803 på rem 2014 för 35k, skulle ha behållit...

A0BECAF1-DD51-4BCF-B9F2-30D21E0F5F2F.jpeg
 
Har beslutsångest än. Vet inte om det är för att han tar lite klockor i inbyte som jag är sugen. Vad tycker ni om skicket på denna? Länken är Sydamerikansk så det är skumma ändlänkar plus massa stretch. Har fått bra tips av poleringskungen men vore kul att höra andra åsikter ändå :)
https://drive.google.com/folderview?id=1dTL9KBS987-_4kESrTMhBRS0XFkNzlyy
Jag är emot stretch på president. Ser helt enkelt inte bra ut på en så vacker klocka. Ingen klassisk ’så här stretchad är länken’ bild? Fin tavla!
Vad är priset?
 
Styvt, 85K för standartavla och bra länk ska vara rimligt tidigare i tråden. Jag är fel person att bedöma extra värdet på denna tavla.
 
Fråga. 18078 bark finish, är det bara jag som aldrig hittat en som är tajt i länken? Känns som de slitits mer än klassisk president. Begagnade givetvis. Är jag ute och cyklar eller vad är er uppfattning?
 
Topp