Enligt den ovan fanns det färre än jag mindes. Har tyvärr inget mer att tillföra.hmm vad är det för tråd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt den ovan fanns det färre än jag mindes. Har tyvärr inget mer att tillföra.hmm vad är det för tråd?
Köpt två senaste halvåret. Fullsett och riktigt bra skick, ostretchad länk.Vad går en fin 18038 på idag?
Hur har länkarna varit på dessa?Köpt tre 5-siffriga Day-Dates i år och samtliga har gått på runt 85 utan tillbehör med standardtavla. Gäller att vänta in rätt ex
Två av dem var bra, en helt okHur har länkarna varit på dessa?
Bara att gratulera!Två av dem var bra, en helt ok
Tack, men jag vill påstå att 85' är marknadsvärdet för en 18x38 utan tillbehör med standardtavlaBara att gratulera!
På KS köp och sälj?Tack, men jag vill påstå att 85' är marknadsvärdet för en 18x38 utan tillbehör med standardtavla
Svårt att bilda en uppfattning om vad de går för på K&S eftersom de kommer upp sällan. Prisbilden verkar variera en hel del. Vissa begär exempelvis strax över 90 för en fullset, andra begär över 100 för en DD i motsvarande skick med samma tillbehörPå KS köp och sälj?
Headonly-priserna har verkligen gått och blivit ett jävla skämt.Head only kan man ju se för över 70K på blocket med jämna mellanrum, kan ibland vara 4 siffrig ref dessutom. Jag anser det orimligt. Skulle jag däremot bara behöva pynta 15K extra med bra president så är det bara att slå till.
Under 40k var tider det.Headonly-priserna har verkligen gått och blivit ett jävla skämt.
Köpte en 1803 på rem 2014 för 35k, skulle ha behållit...Under 40k var tider det.
Hey, jag köpte en NOS 1803 med en ovanlig sandpapper-brun tavla på länk för typ 50k..Köpte en 1803 på rem 2014 för 35k, skulle ha behållit...
Najs - det var bättre förrHey, jag köpte en NOS 1803 med en ovanlig sandpapper-brun tavla på länk för typ 50k..
Och man uppskattade det inte ett jävla skit..Najs - det var bättre förr
Otacksamma jävlar var vi!Och man uppskattade det inte ett jävla skit..
Om det finns kvar så är det ju rätt kul att tråla svingamla annonser på gula TTT.Otacksamma jävlar var vi!
1675 fick man ju också för 35k.
Fantastiskt!Bjuder på lite is denna soliga dag...
18346
Hey, jag köpte en NOS 1803 med en ovanlig sandpapper-brun tavla på länk för typ 50k..
Det där är en keeper. Synd.Köpte en 1803 på rem 2014 för 35k, skulle ha behållit...
Jag är emot stretch på president. Ser helt enkelt inte bra ut på en så vacker klocka. Ingen klassisk ’så här stretchad är länken’ bild? Fin tavla!Har beslutsångest än. Vet inte om det är för att han tar lite klockor i inbyte som jag är sugen. Vad tycker ni om skicket på denna? Länken är Sydamerikansk så det är skumma ändlänkar plus massa stretch. Har fått bra tips av poleringskungen men vore kul att höra andra åsikter ändå
https://drive.google.com/folderview?id=1dTL9KBS987-_4kESrTMhBRS0XFkNzlyy
Nej länken är inte så rolig. Vet inte om den är brukbar i det skicket. Ca 85kJag är emot stretch på president. Ser helt enkelt inte bra ut på en så vacker klocka. Ingen klassisk ’så här stretchad är länken’ bild? Fin tavla!
Vad är priset?