• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

Fråga. 18078 bark finish, är det bara jag som aldrig hittat en som är tajt i länken? Känns som de slitits mer än klassisk president. Begagnade givetvis. Är jag ute och cyklar eller vad är er uppfattning?
Jag har haft en med bra länk. Tror att @leben hade en med bra länk också om jag minns rätt?

Edit: inget premium betalt från min sida för den med bra länk utan bara välträffat, typ.

Härligt att höra! Vill leben möjligen lägga upp bild isf?

Tillägg. Såg att det var ”hade” på bägge. Men finns nån bild kvar så lägg upp.

Jag köpte en bark av Leben som även Omen varit ägare till. Den hade absolut helt okej länk i min värld.
5F9E6C80-75BA-4C56-B4C2-D2EF8AD5BD1B.jpeg

Sitter och varvar internet på 18038 och 18238 om dagarna. Har ni något tips på dom första grejerna ni kollar på för att få ett humm om skicket? Förutom om luggsen ser ut som tandpetare pga polering.
Går det att se stretch utan bilden där man håller i huvudet och låter länken bära upp sig själv eller tvärtom te.x?

Hjälp en blivande guldguru så jag också får mysa med dom fräna grabbarna i denna tråd inom snar framtid

Ring ad och fråga. De avråder säkert, de har de iallafall gjort mig.
Jodå, men är gråhandlare, sedan tycker jag Rolex ”customer service” suger, hittar ingen bra Contacts details på hemsidan för dessa typer av frågor. Gjorde exakt samma resa med min AP , kontakt via hemsida, svar på en dag, där AP rådde winder och ej att den skulle ligga . Kan iofs ringa en riktig AD o fråga, tänkte bara slänga ut frågan här, om ngn har koll ?

Jodå, men är gråhandlare, sedan tycker jag Rolex ”customer service” suger, hittar ingen bra Contacts details på hemsidan för dessa typer av frågor. Gjorde exakt samma resa med min AP , kontakt via hemsida, svar på en dag, där AP rådde winder och ej att den skulle ligga . Kan iofs ringa en riktig AD o fråga, tänkte bara slänga ut frågan här, om ngn har koll ?
Jag var halvironisk med mitt svar till dig, eftersom jag tycker att det svaret jag själv fick av AD var skumt. Har som sagt för dålig koll själv vad han menade med att det skulle vara bra och låta den ligga utan winder imellanåt.

Jag var halvironisk med mitt svar till dig, eftersom jag tycker att det svaret jag själv fick av AD var skumt. Har som sagt för dålig koll själv vad han menade med att det skulle vara bra och låta den ligga utan winder imellanåt.
Got it, detta ämne verkar vara riktigt 50/50, to do or not, själv är jag bara allmänt lat o föredrar winder, FN Har man köpt en oxå, får man använda den...;)

Tillbaka
Topp