Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr den inte polerad?Aldrig i h*****e att jag trodde jag skulle köpa en klocka med diamanter pĂ„ men nĂ€r jag helt oplanerat sprang pĂ„ denna var det kört... Det var nĂ„got med det totalt orörda skicket, sĂ„ gott som oanvĂ€nd vilket gav en kĂ€nsla av att köpa en helt ny klocka. Sen satt den ju rĂ€tt fint ocksĂ„ och diamanter kĂ€ndes helt plötsligt klockrent
![]()
![]()
Bandhornen ser mysko ut eller? JĂ€mfört med kronskydden...?Ăr den inte polerad?
Nope!Ăr den inte polerad?
MÀÀÀ absolut inget mysko med dessa ypperliga bandhorn!Bandhornen ser mysko ut eller? JÀmfört med kronskydden...?
Diamanterna Àr det inga fel pÄ men hur fan man kan bli sÄld pÄ en TT Àr obegripligtAldrig i h*****e att jag trodde jag skulle köpa en klocka med diamanter pÄ men nÀr jag helt oplanerat sprang pÄ denna var det kört... Det var nÄgot med det totalt orörda skicket, sÄ gott som oanvÀnd vilket gav en kÀnsla av att köpa en helt ny klocka. Sen satt den ju rÀtt fint ocksÄ och diamanter kÀndes helt plötsligt klockrent
![]()
![]()
Hahaha... Jag gillar TT men skulle gÀrna ha en stÄl ocksÄ. Har dock problem med att pröjsa mer för en beggad klocka Àn vad motsvarande kostar ny sÄ en stÄl dröjer i alla fall tills jag fÄr ett samtal...Diamanterna Àr det inga fel pÄ men hur fan man kan bli sÄld pÄ en TT Àr obegripligtStort grattis till nya dinkan!
Diamanter Àr aldrig fel pÄ en klocka! Tycker det Àr extremt snyggt, speciellt Rolex variant!Aldrig i h*****e att jag trodde jag skulle köpa en klocka med diamanter pÄ men nÀr jag helt oplanerat sprang pÄ denna var det kört... Det var nÄgot med det totalt orörda skicket, sÄ gott som oanvÀnd vilket gav en kÀnsla av att köpa en helt ny klocka. Sen satt den ju rÀtt fint ocksÄ och diamanter kÀndes helt plötsligt klockrent
![]()
![]()
Min dubbel! Sugen pÄ o skaffa en oysterflex oxÄ
![]()
Snyggt!Klart du ska ha oysterflex!
![]()
Ska kolla pÄ denna i veckan
![]()
TrevligtSka kolla pÄ denna i veckan
![]()
Den va sÄldTrevligt116518LN finns med ju flera olika tavlor att vÀlja mellan. Ser riktigt bra ut med PN tavlan!
Grymt hÀrlig bild! Törs man frÄga vilket program har du anvÀnt? Och vilken effekt? Hade inte sagt nej till att ha nÄgot liknande pÄ vÀggen hemma...
TrÄkigt, förhoppningsvis dyker det upp en ny snartDen va sÄld![]()
Clips i iPhoneGrymt hÀrlig bild! Törs man frÄga vilket program har du anvÀnt? Och vilken effekt? Hade inte sagt nej till att ha nÄgot liknande pÄ vÀggen hemma...![]()
NÄgonting för familjen Sanati som just sÀnkt mÄnadskostnaderna pÄ sina lÄn och inte Àr eniga om vad dom ska göra med "överskottet"...Tyngden pÄ denna
![]()
Ska kolla pÄ denna i veckan
![]()