MÄste vara hÀrligt kÀnsla att fÄ rÀtt datum i certet, megadubbelgrattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MÄste vara hÀrligt kÀnsla att fÄ rÀtt datum i certet, megadubbelgrattis!
Grym! Andra gÄngen gillt?Comeback...uttagen pÄ bÀsta datumet oxÄ
JappGrym! Andra gÄngen gillt?
Inte tvÄ frÄn samma butik va?
Ăr det konstigt?Inte tvĂ„ frĂ„n samma butik va?
RĂ€tt sĂ„.Ăr det konstigt?
Varför?RÀtt sÄ.
Det Àr ju sÄ lÄnga köer tydligen?Varför?
Aha..du menar sÄ. Kan berÀtta en hemlis dÄ...det finns inga köer i vart fall inte pÄ hypat sportstÄlDet Àr ju sÄ lÄnga köer tydligen?
Detta citatet frÄn "Hissa eller Dissa en AD"-trÄden Àr ju lite kul i sammanhangetAha..du menar sÄ. Kan berÀtta en hemlis dÄ...det finns inga köer
Jag Àr helt pÄ sin sida, det dÀr att bygga relationer var kanske aktuellt innan internethandel tog över
Aha..du menar sÄ. Kan berÀtta en hemlis dÄ...det finns inga köer i vart fall inte pÄ hypat sportstÄl
MÄnresa Àr ju iof pÄ tapeten nu...löser du det sÄ ska jag nog lyckas byta tavla i minJag kan ta en svart. SÄ vÀljer du resmÄl till dig och ev familj
Kanske traskar till en grÄis istÀllet men Äterkommer om de blir aktuelltMÄnresa Àr ju iof pÄ tapeten nu...löser du det sÄ ska jag nog lyckas byta tavla i min
Om nÄgot kan kallas keeper sÄ borde det vara en uttagen pÄ rÀtt datumComeback...uttagen pÄ bÀsta datumet oxÄ
"RÀtt datum"? Nu hÀnger jag inte med riktigt...?MÄste vara hÀrligt kÀnsla att fÄ rÀtt datum i certet, megadubbelgrattis!
Skulle gissa att datumet @Hebbe plockade ut klockan Àr speciellt av nÄgon subjektiv anledning"RÀtt datum"? Nu hÀnger jag inte med riktigt...?
Fortfarande OWG?
Fortfarande OWG?
Vad blir det? *nyfiken*...116503. Snart med ny tavla