• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

1C71EDFB-0B53-4114-A333-97292F2E05FD.jpeg

LÀnge sedan man posta en bild. Kör Daytonan idag.
20200205_152623.jpg
Jag rĂ€knar minuter tills jag fĂ„r ett samtal. Även om det nog dröjer ett tag. Men Ă€ndĂ„. VĂ€grar att betala de hĂ€r vansinniga premiumpriserna och sĂ„ vill jag sjĂ€lv vara ansvarig för alla ev repor mm.
SÄ lÀnge fÄr man vÀl nöja sig med att dregla över er andras godingar!

8709C9CC-03C2-4415-9EF0-034CE8C3F0F2.jpeg
I förra veckan kom Àntligen samtalet frÄn ADn att det fanns en Daytona för mig att hÀmta ut. Gör inte mÄnga inlÀgg pÄ KS men Àr sÄ sjukt nöjd med denna klockan och kul att Àntligen kunna posta i denna trÄden!

8709C9CC-03C2-4415-9EF0-034CE8C3F0F2.jpeg
I förra veckan kom Àntligen samtalet frÄn ADn att det fanns en Daytona för mig att hÀmta ut. Gör inte mÄnga inlÀgg pÄ KS men Àr sÄ sjukt nöjd med denna klockan och kul att Àntligen kunna posta i denna trÄden!
Hur lÀnge fick du vÀnta pÄ den? Verkar som att det Àr rÀtt mycket högre tryck pÄ den vita tavlan men den svarta Àr ju sÄ hÀrligt rÄ tycker jag.

Hur lÀnge fick du vÀnta pÄ den? Verkar som att det Àr rÀtt mycket högre tryck pÄ den vita tavlan men den svarta Àr ju sÄ hÀrligt rÄ tycker jag.
Svarta tavlan Àr helt klart min favorit och som jag förstod nÀr jag hÀmtade den Àr det lÀngre vÀntan pÄ en vit. Jag har stÄtt i kö i tre Är tror jag men först sista halvÄret jag börjat höra av mig om klockan och kolla hur jag ligger till. Har sÄklart handlat andra klockor dÀr ocksÄ tidigare dock inte jÀttemÄnga men behÄller de jag köper.

Hej pÄ er kÀra medborgare, den hÀr klockan pÄ Chrono har vÀxt fast i huvudet pÄ mig, kan ni inte ge mig nÄgot argument som kan fÄ stopp pÄ den hÀr psykosen eller Àr det bara att vika sig?https://www.chrono24.se/rolex/dayto...ial--id13637200.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Vill du inte betala marknadspris för en stÄlis eller slanta upp för en helguldare Àr det vÀl ett ganska roligt alternativ. Riktigt snygg urtavla och fortfarande en Daytona, Àven om det Àr en TT :)

Har aldrig tittat desto mer pÄ Daytonan över huvudtaget, var sig i guld eller stÄl och har dessutom varit vÀldigt anti till TT pÄ alla dinkor men sÄ snubblade jag över den dÀr och med den dÀr tavlan tycker jag det gÄr hem ordentligt med TT. Jag fÄr vÀll ha kvartssamtal med mig sjÀlv och se om jag Äterkommer i trÄden framledes med bilder pÄ en ful TT :)

Tillbaka
Topp