Skönt hÀng pÄ stranden igÄr kvÀll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Som lovat 20 augusti 2016. HÀr kommer en bild...Har inte sÄ mycket att bidraga för stunden, men jag Àr nr 15 i kö pÄ en vit. SÄ om 2-3 Är kanske jag lÀgger jag upp en bild iaf.
Ă terkommer...
Man fÄr gratulera, vÀrt den lÄnga vÀntan?![]()
Som lovat 20 augusti 2016. HĂ€r kommer en bild...
Tack, kĂ€nns mest âbittersweetâ sĂ„ sĂ€ga med tanken pĂ„ dessa köer! Men det Ă€r en trevlig pjĂ€s dock inte perfekt!Man fĂ„r gratulera, vĂ€rt den lĂ„nga vĂ€ntan?
![]()
Edit:
![]()
Plockade ut klockan 12 maj...pinsamt lÀnge!
Vem som helst kunde stÀlla sig i kö förut, sedan insÄg AD att det var rÀtt meningslöst med listor nÀr det var miljoner personer pÄ dom och dÄ "stÀngde" dom listorna.HÀrligt! Hur lyckas du komma pÄ en kölista?!?
[ ] 116500LV![]()
Edit:
![]()
Plockade ut klockan 12 maj...pinsamt lÀnge!
Grön hade ju inte varit fel om det hade funnits en sÄdan[ ] 116500LV
Grattis till en fin LN![]()
Magisk helt klar, urtavlan Àr för övrigt sjukt snyggGrillklockan fick luftas lite!!! Fortfarande magisk!!![]()
Kul Daytona som gÄr under klubban pÄ Sothebys 11 Juli. Platina och lapis Àr en bra kombo helt klart. Blir sÀkert billigt
![]()
Snygg den dÀr tavlan.Grillklockan fick luftas lite!!! Fortfarande magisk!!![]()
Grymt cool! Hade dock gÀrna sett lÀnk till den dÀrSom hittat
![]()
225.000kr?!!!!!!Hej,
Kan nÄgon rekommendera var/hur man servar en Rolex 6263 Daytona frÄn 1975? Den behöver en 'helservice', ny mainspring, glas. Fick en offert frÄn Rolex pÄ ca 225tkr, som sÀger att den mÄste skickas till deras speciella vintage avdelning i Schweiz osv osv men jag tycker det Àr oförskÀmt dyrt. KÀnner ni till nÄgra pÄlitliga icke Rolex klockmakare som kan ge sig pÄ 6263? Vem vÄgar man vÀnda sig till?
Tips?
Mvh,
Erik
Haha vafan det lÄter ju helgalet!225.000kr?!!!!!!
Fy f-n det Àr ju nÀstan lika mycket som list pÄ en ny 116500LNHej,
Kan nÄgon rekommendera var/hur man servar en Rolex 6263 Daytona frÄn 1975? Den behöver en 'helservice', ny mainspring, glas. Fick en offert frÄn Rolex pÄ ca 225tkr, som sÀger att den mÄste skickas till deras speciella vintage avdelning i Schweiz osv osv men jag tycker det Àr oförskÀmt dyrt. KÀnner ni till nÄgra pÄlitliga icke Rolex klockmakare som kan ge sig pÄ 6263? Vem vÄgar man vÀnda sig till?
Tips?
Mvh,
Erik
Hej,
Tips?
Mvh,
Erik
Fy f-n det Àr ju nÀstan lika mycket som list pÄ en ny 116500LNKostar att köra vintage Daytona!
Tveksamt gissar jag. Tycker 22.500kr lÄter mer rimligt men @3R1K verkar ha försvunnit lika snabbt som han dök upp och bekrÀftelse om summan verkligen stÀmmer verkar utebli.Kan den summan verkligen stÀmma?
Hörde av personal pÄ krons att paul newman-daytonan (modellen) ligger runt 200 000 i service, sÄ kanske Àr korrekt dÄ?Tveksamt gissar jag. Tycker 22.500kr lÄter mer rimligt men @3R1K verkar ha försvunnit lika snabbt som han dök upp och bekrÀftelse om summan verkligen stÀmmer verkar utebli.
(Han kanske iof blev tvungen att jobba övertid nu för att ha rÄd med den servicen)
Undrar vad de gör som motiverar det priset i sĂ„ fall... visst, hajpad klocka som fĂ„, galna priser och reservdelar lĂ€r inte finnas för evigt men Ă€r det skĂ€l att ta 200â? (Ăven om den glider in pĂ„ Rolex VIP-vintage service avdelning med deluxe-extra-allt)Hörde av personal pĂ„ krons att paul newman-daytonan (modellen) ligger runt 200 000 i service, sĂ„ kanske Ă€r korrekt dĂ„?
Nej, det Ă€r ju lite orimligt. EnUndrar vad de gör som motiverar det priset i sĂ„ fall... visst, hajpad klocka som fĂ„, galna priser och reservdelar lĂ€r inte finnas för evigt men Ă€r det skĂ€l att ta 200â? (Ăven om den glider in pĂ„ Rolex VIP-vintage service avdelning med deluxe-extra-allt)
LĂ„ter ju helt sjukt.