• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

8709C9CC-03C2-4415-9EF0-034CE8C3F0F2.jpeg
I förra veckan kom Àntligen samtalet frÄn ADn att det fanns en Daytona för mig att hÀmta ut. Gör inte mÄnga inlÀgg pÄ KS men Àr sÄ sjukt nöjd med denna klockan och kul att Àntligen kunna posta i denna trÄden!
Grattis, riktigt fin!

Grymt snygg. Skulle jag fÄ vÀlja en klocka Àr denna nr 1!

Den Àr grym och vÀldigt anvÀndbar. Vitt guld, oysterflex och keramisk becel gör den rÀtt tÄlig för repor och kan fÄ lite mer wrist time. Sen drar den
inte till sig lika mÄnga blickar som en helguldare (gult guld eller rosé dÄ).

Senast Àndrad:
FörstnÀmnda, trots dÄlig formulering av mig. :)
SĂ„ medelĂ„lders Örebroare och BorĂ„sare köper dyra klockor och spökar ut dem till skit?
Är Örebroare och BorĂ„sare rikare Ă€n folk boendes i andra stĂ€der iom att de har rĂ„d att "förstöra" en annars mycket trevlig klocka? Eller har folk i medelstora stĂ€der (svenska mĂ„tt) bara jĂ€kligt dĂ„lig smak nĂ€r det kommer till klockor?

Jag börjar bli sjukt sugen pĂ„ en 116520 med svart tavla. Är det bara att gilla lĂ€get och hosta upp typ 170-180k eller vilka priser fĂ„r man rĂ€kna med nu för tiden?

Funderar pÄ en halvguld daytona med svart urtavla.. vad sÀger folket? Det som oroar mig mest Àr att bezel blir repig!
NĂ„gon med erfarenhet?

Tillbaka
Topp