Grön!StÀmmer. Denna klocka kommer med största sannolikhet bÀras sÀllan eller bara vid "special occasions"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grön!StÀmmer. Denna klocka kommer med största sannolikhet bÀras sÀllan eller bara vid "special occasions"
Vilken Ă€r champagne-black? Ăr det den med svarta subdials eller den med champagne subdials (Paul Newman), jag tycker den svarta tavlan med champagne subdials Ă€r snyggast.Signat upp mig pĂ„ en 116508, dĂ€remot har jag inte bestĂ€mt mig för vilken tavla.. Det stĂ„r mellan: Gröna (lĂ€ngst vĂ€ntetid ofc), svarta eller champagne-black. Eftersom klockorna aldrig finns inne för att se i verkligheten kommer de ringa mig nĂ€sta gĂ„ng de fĂ„r in nĂ„gon av de 3 aktuella tavlorna sĂ„ ska jag fĂ„ klĂ€mma och kĂ€nna lite... Har ni nĂ„gra tankar att dela med er gĂ€llande tavlorna?
Alltid Àlskat champagne tavlorna, men den som Àr ren champagne kÀnns lite för mycket, behöver nÄtt som bryter av lite.
Den med svarta subdials var ju snygg, fin bild dĂ€r i mitten. Men skulle jag vĂ€lja sĂ„ skulle jag nog ta en grön. Tur man bestĂ€llt sĂ„ man kan vara med i guldklubbenVilken Ă€r champagne-black? Ăr det den med svarta subdials eller den med champagne subdials (Paul Newman), jag tycker den svarta tavlan med champagne subdials Ă€r snyggast.
Om man ska vÀlja en champagnetavla med svarta subdials sÄ finns ju Àven den gamla versionen med röda detaljer.
Den kan ju aldrig slĂ„ felĂven jag rockar keramisk non-panda idag
Du har dock en lite roligare logga pÄ ratten dockDen kan ju aldrig slÄ fel
Ăsch! Klockan Ă€r bra mycket viktigareDu har dock en lite roligare logga pĂ„ ratten dock
YG Àr alltid YG, klassiskt, igenkÀnnbart och har en glans/skimmer och finish som fÄr stÄl att framstÄ som crude, industriellt och osofistikerat! I min prioritetslista sÄ kommer dÀrefter WG och slutligen RG. Men smaken Àr som baken och just dÀrför Àr det gött att det finns sÄ mycket att vÀlja pÄ!För att tydliga göra det olika alternativen...
Tack för all feedback! RG Àr kung men vet inte.. kÀnns som YG Àr mer klassiskt och hÄller lÀngre, kan ha fel sÄklart!
Stort grattis! JÀttefin klockavÀlkomnar mig sjÀlv till klubben. kompletterat min 114060 med denna 116520 idag. sÄ kÀr
Grattis!!vÀlkomnar mig sjÀlv till klubben. kompletterat min 114060 med denna 116520 idag. sÄ kÀr
SÄ jÀkla grym alltsÄ!Den enda riktiga Daytonan
Japp. Riktig panda, perfekt storlek, en njutning att dra upp. En skönhet som tyvÀrr inte fÄr följa med ut alltför ofta av förklarliga skÀlSÄ jÀkla grym alltsÄ!
Nej den fÄr ju tyvÀrr stanna hemma mycket. Men ofta Äker den fram för att testas och tittas pÄ under kontrollerade formerJapp. Riktig panda, perfekt storlek, en njutning att dra upp. En skönhet som tyvÀrr inte fÄr följa med ut alltför ofta av förklarliga skÀl
Galet fint med gummiband! Ăr dessa 116520?
Nej 116520 Ă€r en Ă€ldre stĂ„l ref. Dessa Ă€r 116518LN och 116519LNGalet fint med gummiband! Ăr dessa 116520?
Oerhört vackra!Nej 116520 Àr en Àldre stÄl ref. Dessa Àr 116518LN och 116519LN
Fantastiska klockor... vilken tycker du bÀst om?