• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

jappdapi

Rolex
2-Faktor
10CB3306-68EB-44C1-9171-F940485C5C14.jpeg
Sk*t snygg! Kan dock inte bestÀmma mig vilken som sticker ut mer, denna eller den nya??
 

Trema

Omega
Jag sÀger det igen, Rolex gör sig bÀst i dagsljus, inte nödvÀndigtvis i direkt solljus - utan mer dagsljus. Tycker Daytonan vÀxer i uppskattning för varje dag. Efter att ha Submariner i mÄnga Är sÄ kÀnde jag att daytonan var lite i det minsta laget. Första gÄngen jag sÄg den in real flesh var hos AD:n nÀr den skulle plockas upp.

SÄ hÀr snart ett halvÄrsenare Àr jag helt begeistrad över Daytona och letar redan nÀsta objekt att tillföra samlingen!
FAE094CE-EB70-4CE7-8A7C-F54F9E757CDE.jpeg
 

FlipSwede

Audemars
Vet nagon om de nyslappta RG och YG Daytonas med meteorittavla fysiskt finns i nagon butik i Sverige?
Ma vara enbart som visningsex/Ej till salu
 

Kibo

Cartier
Tror ni det rÀcket att inhandla en Explorer 2021 och Datejust 36 hos AD:en för att fÄ stÀlla upp sig pÄ listan för en 116500NL svart? nÄgon som vet?
 
Topp