morrism
Guld
Ping @vaniljglass vad tror du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var inne hos Rob i fredags. 6+ Ă„r och de tar inte emot fler till kön heller...Ăr det fortfarande sjuka vĂ€ntetider pĂ„ 116500LN?
Det tog ett tag i trÄden innan den svarta tavlan dök upp Najs!
Aftergolf nÀr den Àr som bÀst!
Det Àr 116503 som gÀller, de andra med Oyesterfex Àr rÀtt pricy!! DÀrför har jag nu fÄtt mitt RubberB band i svart och klockan hÀmtas imorgon. Bild kommer!!Denna nya har oysterfex. Varför Rubber B pÄ den? Förra modellen hade krokodil band...dÀr vet jag att flera varierande med brunt Rubber B. )
Stulen bild pÄ förra generationen )
Vilken version hÀgrar @head911 ?
Riktigt (jÀkla) bra!Hej!!
DÄ va Daytonan fixad, inköptes i mÄndags och satte pÄ Rubber B idag!! Tycker det blev riktigt bra!!
DĂ„ var man med Daytona
Tackar!Riktigt skön tavla pÄ den dÀr, grattis!
Den Àr bra den dÀr!Kör 16528 idag
HĂ€rligt. VĂ€lkommen inĂNTLIGEN fĂ„r jag intruducera mig i den hĂ€r trĂ„den.. LĂ€st alla inlĂ€gg men har liksom varit ute i kylan.. Men inte lĂ€ngre.. Aldrig mer..
Grattis!ĂNTLIGEN fĂ„r jag intruducera mig i den hĂ€r trĂ„den.. LĂ€st alla inlĂ€gg men har liksom varit ute i kylan.. Men inte lĂ€ngre.. Aldrig mer..
Tack! Nu lÀmnar jag inte trÄden frivilligt..HÀrligt. VÀlkommen in
Den svarta kÀndes helt klart bÀst.. Men funderar pÄ att stÀlla mig i kö igen.. Och satsa pÄ den vitaGrattis!
Drömklocka.
Den Àr riktigt stilig i svart! I vitt ocksÄ förstÄs
Trevligt! SjĂ€lv lĂ€r jag fĂ„ vĂ€nta pĂ„ den vita i 4 Ă„r, drygt, Ă„ andra sidan kan man ju köpa nĂ„got roligt pĂ„ vĂ€genĂNTLIGEN fĂ„r jag intruducera mig i den hĂ€r trĂ„den.. LĂ€st alla inlĂ€gg men har liksom varit ute i kylan.. Men inte lĂ€ngre.. Aldrig mer..
SÄ jÀvla bra !Hej!!
DÄ va Daytonan fixad, inköptes i mÄndags och satte pÄ Rubber B idag!! Tycker det blev riktigt bra!!