• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Silvferlejon

Cartier
16528 med glitter idag !
171221.jpg
 

Gmtmaster

Cartier
Jag knallade förbi Krons ur idag nÀr jag var i krokarna och passade pÄ att höra om kötiden pÄ Daytona nu. Tycker man lÀser sÄ mycket olika bud hela tiden.. sÀljaren jag pratade med sa att det var meningslöst att stÀlla nya intressenter i kö för att kötiden Àr mellan 10-12Är nu :eek: det var runt 4Är för en batman.. helt sjukt!! HÄll hÄrt i era fina 116500or ;) Tur man har kommit över en 16520 att trivas med :cool:
 

Alexander

Panerai
2-Faktor
”GĂ„r inte sĂ„vida du inte skickar klockan via AD till Rolex. DĂ„ kan de byta men man fĂ„r ej behĂ„lla den gamla.” Detta svar fick jag nĂ€r jag stĂ€llde frĂ„gan hos AD.
FrĂ„gade om tavelbyte pĂ„ krons gĂ€llande en 116518. Jag fick svaret ”tyvĂ€rr sitter tavlan fast i verket sĂ„ det Ă€r inte möjligt.” KĂ€nns ju spontant som mygel?
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
FrĂ„gade om tavelbyte pĂ„ krons gĂ€llande en 116518. Jag fick svaret ”tyvĂ€rr sitter tavlan fast i verket sĂ„ det Ă€r inte möjligt.” KĂ€nns ju spontant som mygel?
Omega gör likadant numera. Är vĂ€l egentligen inte sĂ„ konstigt att tillverkare stryper tillgĂ„ngen till tavlor etc. Ă€ven om vi konsumenter kanske vill Ă€ndra utseendet utan att köpa en hel klocka :)
 

Alexander

Panerai
2-Faktor
Omega gör likadant numera. Är vĂ€l egentligen inte sĂ„ konstigt att tillverkare stryper tillgĂ„ngen till tavlor etc. Ă€ven om vi konsumenter kanske vill Ă€ndra utseendet utan att köpa en hel klocka :)
BÄde ja och nej :) personligen tycker jag att dom krÄnglat till det nog mycket redan genom att behÄlla den gamla tavlan etc. Men det tycks alltsÄ stÀmma?
 

Fröde

Breitling
Tja!
Jag sÄg nyligen en video dÀr nÄgon snackade om sin 6263 NON Paul Newman daytona om hur det var en relativt prisvÀrd klocka, vet nÄgon hur mycket en sÄdan gÄr för, vet ju att Paul Pewman versioner kan gÄ pÄ över miljonen, undrar mest utav ren nyfikenhet.

Tack p förhand!
 
Topp