DonaldCliff
Basic
I vÀrsta fall fÄr du flygplatsfika som bara den men det kan det vara vÀrtDet Àr ju bara i sommar jag har den tiden, produktionen pÄ att fÄ ut klockor kan ju kanske bli Ànnu lÀgre pga semestertider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I vÀrsta fall fÄr du flygplatsfika som bara den men det kan det vara vÀrtDet Àr ju bara i sommar jag har den tiden, produktionen pÄ att fÄ ut klockor kan ju kanske bli Ànnu lÀgre pga semestertider
I vÀrsta fall fÄr du flygplatsfika som bara den men det kan det vara vÀrt
I vÀrsta fall fÄr du flygplatsfika som bara den men det kan det vara vÀrt
HÄller sÄklart KS uppdaterad om detta blir avHÄller med. Kul grej.
Ăr det fortfarande snack angĂ„ende att boka flygbiljetter för att hoppas att det finns en pĂ„ Schiphol?HĂ„ller sĂ„klart KS uppdaterad om detta blir av
Vet inte men det var den info jag fick ifrÄn Rob E.Ok priset i sig Àr vÀl rimligt antar jag men att man inte fÄr behÄlla tavlan kÀnns aningens mÀrkligt, Àr det nÄgot nytt Rolex börjat med eller gÀller det just nya Daytonan i stÄl?
Haha kanske lite fel ordval att anvÀnda nÀr vi pratar om AmsterdamLÀtt hÀnt i Amsterdam..
Höll pĂ„ att sĂ€ga att jag inte gillar spel men det Ă€r exakt det Rolex har blivitĂr det fortfarande snack angĂ„ende att boka flygbiljetter för att hoppas att det finns en pĂ„ Schiphol?
Ăr det inte mycket bĂ€ttre att gĂ„ till ICA och köpa ett gĂ€ng trisslotter, slĂ€nga in en stryktipsrad, sticka till solvalla för en v75a och avsluta dagen med roulette pĂ„ Cosmopol?
Jag rÄder dig att se över dina prioriteringar nÀr du vill ha en klocka sÄ mycket att du funderar pÄ att ta av din lediga tid och pengar för att flyga till en flygplats dÀr det finns en mikroskopisk chans att den klockan finns.Höll pÄ att sÀga att jag inte gillar spel men det Àr exakt det Rolex har blivit
Absolut bra att du dunkar in vett i mitt huvud.Jag rÄder dig att se över dina prioriteringar nÀr du vill ha en klocka sÄ mycket att du funderar pÄ att ta av din lediga tid och pengar för att flyga till en flygplats dÀr det finns en mikroskopisk chans att den klockan finns.
Jag menar, vad Àr det som Àr sÄ jÀvla viktigt egentligen? I Àrlighetens namn sÄ vill du vÀl bara ha den för att alla andra vill ha den?
Absolut bra att du dunkar in vett i mitt huvud.
Men jag gillar verkligen klockan. Alla vill ocksÄ ha nya Pepsin men den vill jag inte ha sÄ popularitet/efterfrÄgan pÄverkar inte mig gÀllande den faktorn.
Detta mÄste helt klart tas med i berÀkningarna nÀr du funderar över att Äka eller inte ÄkaKanske möter du din blivande fru under resans gÄng.
SÄ sant, typ 600 kr tur och retur med Norwegian (hörde med en kollega som reser mycket)!Vad kostar det att flyga till Schiphol? Det Àr dyrare att ta sig en fylla pÄ stan som jÀmförelse. Sen kommer du aldrig fÄr veta förrÀn du testat. Kanske möter du din blivande fru/en ny vÀn/din nya chef under resans gÄng. Man mÄste vÄga för att vinna. kör sÀger jag!
SÄ sant, typ 600 kr tur och retur med Norwegian (hörde med en kollega som reser mycket)!
KÀrleken Àr redan pÄ plats för tillfÀllet men gÀrna nÄgon av de andra alternativen
Flyger du med Norwegian kommer du inte ens kunna se Gassan .. DÄ hamnar du pÄ lÄgpristerminalen.SÄ sant, typ 600 kr tur och retur med Norwegian (hörde med en kollega som reser mycket)!
KÀrleken Àr redan pÄ plats för tillfÀllet men gÀrna nÄgon av de andra alternativen
HÀrligt nÀr resevana mÀnniskor kan ge sÄ fantastiska rÄd (vilket jag inte Àr). Tack snÀlla!Flyger du med Norwegian kommer du inte ens kunna se Gassan .. DÄ hamnar du pÄ lÄgpristerminalen.
(inget skÀmt, sÄ flyg med SAS)
Ett annat rÄd Àr att kolla pÄ filmen "The Terminal" och sen ta tjÀnstledigt frÄn ditt jobb. Annars blir det nog ingen DaytonaHÀrligt nÀr resevana mÀnniskor kan ge sÄ fantastiska rÄd (vilket jag inte Àr). Tack snÀlla!
Andra gÄngen jag fÄr det filmtipset nu! MÄste nog se den!Ett annat rÄd Àr att kolla pÄ filmen "The Terminal" och sen ta tjÀnstledigt frÄn ditt jobb. Annars blir det nog ingen Daytona
Finns vÀl en Gassan pÄ samtliga terminaler? Sen kan man ju gÄ igenom terminalerna om man bara passerar sÀkerhetskontrollerna. FrÄgade sist nÀr jag var dÀr.Flyger du med Norwegian kommer du inte ens kunna se Gassan .. DÄ hamnar du pÄ lÄgpristerminalen.
(inget skÀmt, sÄ flyg med SAS)
Bara pÄ internationella och vanliga, inte lÄgpristerminalen. Vet folk som haft problem och knappt fÄtt tilltrÀde att komma in i vanliga terminalen nÀr de rest frÄn lÄgpris.Finns vÀl en Gassan pÄ samtliga terminaler? Sen kan man ju gÄ igenom terminalerna om man bara passerar sÀkerhetskontrollerna. FrÄgade sist nÀr jag var dÀr.
Snyggt.. Visst Àr den bra?
Itâs finaly growing on me!
Ja, absolut. Men ska jag vara helt Àrlig sÄ var jag inte superförtjust i den till en börjanSnyggt.. Visst Àr den bra?
Hade samma kÀnsla.. Gillade inte den svarta men nu tycker jag den Àr schysstJa, absolut. Men ska jag vara helt Àrlig sÄ var jag inte superförtjust i den till en början
Jag föredrar 116500Vad sÀger Daytona-trÄden, komplettera vit 116520 med svart 116500 för premium eller 116519 till listpris?
116500 alla dagar i veckanVad sÀger Daytona-trÄden, komplettera vit 116520 med svart 116500 för premium eller 116519 till listpris?
Svarta tavlan Àr sÄ trÄkig, plus att jag vill bara betala list, sÄ jag hade valt vitguldVad sÀger Daytona-trÄden, komplettera vit 116520 med svart 116500 för premium eller 116519 till listpris?