• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

En bild pÄ klockan som alla vill köpa till listpris. :D

0C79AECF-6A0B-44D2-80CD-4962FE797DC2.jpeg

HĂ€r har du tre :dead:
B5DD9376-5204-47BE-828F-A6CAAADF3256.jpeg

Ett ex som man kan bÀra dagligdags och fÄ lite repor pÄ, ett ex som ska hÄllas repfritt och hanteras med vita vantar och ett sÀkerhetsexemplar som absolut inte fÄr beröras och ska förvaras i bankfack för framtiden ;)
Snarare 3 som köpts för bankfack/ spekulation, men vad vet jag.

En annan teori: 3 polare med var sin Daytona och ett grymt stort klockintresse ”grabbar nu lĂ€gger vi upp en schtekig bild!!”. ;)

Nej det Àr smÄpengar:banghead:
Vad sitter du sjÀlv pÄ för klockor?
Sverige i ett nötskal. Menade inget illa mot din vĂ€n (?) men försökte bara skoja till det med mitt inlĂ€gg om ”dĂ„lig fantasi”.

Jag stÄr dock fast vid att man knappast trillar av stolen för en trippel Daytonas. Som en bÀttre utrustad XC60, dvs Sveriges vanligaste bil. Eller insatsen till lgh innanför
tullarna. Eller... ja, du fattar.

Sverige i ett nötskal. Menade inget illa mot din vĂ€n (?) men försökte bara skoja till det med mitt inlĂ€gg om ”dĂ„lig fantasi”.

Jag stÄr dock fast vid att man knappast trillar av stolen för en trippel Daytonas. Som en bÀttre utrustad XC60, dvs Sveriges vanligaste bil. Eller insatsen till lgh innanför
tullarna. Eller... ja, du fattar.
Jaja vad sitter du pÄ för klockor?

Men slÀpp det nu... om du vart provocerad över att jag postade en bild i denna trÄd ber jag om ursÀkt. Hoppas detta kan fÄ dig att kunna gÄ vidare och slÀppa dina vilda spekulationer.
TvÀrt om, du ska inte be om ursÀkt. Sorry om jag framstod som dryg. Verkligen inte min mening.
Jag försökte skoja till det ang. din bild pÄ trippeln men du hade visst en armé av försvarare.

Jag har slÀppt det, svarade bara pÄ citat frÄn annan medlem (som numera Àr pÄ ignore).

Som sagt, Sverige i ett nötskal.
Du verkar ju intelligent. Vad tror du sjÀlv att anvÀndare X har om denne hÀnger i Daytona-trÄden?

KÀnner inget trÀngande behov av att outa mina klockor hÀr, av olika skÀl.

Du behöver ju inte ''outa'' dina klockor pÄ det viset, men det Àr ju ett klockforum. Har sett vÀrre klockor pÄ forumet Àn Daytonas:)

God förmiddag,
NĂ„gon som vet tillgĂ€ngligheten pĂ„ 116518 alt. 116519? SĂ„g att 116519 nyligen diskuterats i trĂ„den. Är det listpris som gĂ€ller?

Är helt sĂ„ld pĂ„ en Daytona pĂ„ oysterflex med keramisk ring, har testat ett flertal Daytonor pĂ„ sistone, men ingen med oysterflex.
PS
Jag vet att man bara kan ringa ADs och frÄga men hÀr finns mycket kunskap.
DS

God förmiddag,
NĂ„gon som vet tillgĂ€ngligheten pĂ„ 116518 alt. 116519? SĂ„g att 116519 nyligen diskuterats i trĂ„den. Är det listpris som gĂ€ller?

Är helt sĂ„ld pĂ„ en Daytona pĂ„ oysterflex med keramisk ring, har testat ett flertal Daytonor pĂ„ sistone, men ingen med oysterflex.
PS
Jag vet att man bara kan ringa ADs och frÄga men hÀr finns mycket kunskap.
DS
BÀttre med olika kvalitativa gissningar istÀllet för konkret info direkt frÄn kÀllan ;)

BÀttre med olika kvalitativa gissningar istÀllet för konkret info direkt frÄn kÀllan ;)
Har inte pÄstÄtt att det skulle vara bÀttre, kanske Àr det nÄgon som gÄr i samma tankar, men med lite mer kött pÄ benen.

NÀr jag prövade en beg. Chocolate-daytona hos AD sÄ sa sÀljaren att Rolex skulle tillverka fÀrre Daytonor pÄ Oysterflex och att de skulle bli svÄrare att fÄ tag i. Var det fakta, kvalificerad gissning eller sÀljsnack?

Jag gillar bÄda faktist.. men nÀr jag hade den vita sÄ ville jag ha den svarta:)
Jag tror den svarta vinner i lÀngden för mig.
Men ge mig 2 veckor sÄ kan jag tycka annat :D
Jag förstÄr :) har svÄrt att dÀmpa suget efter den vita :banghead: bara hoppas pÄ att det blir min tur snart :grumpy:

• Like
Reactions: Bas
Tillbaka
Topp