Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En bild pÄ klockan som alla vill köpa till listpris.
Bra fantasi!HĂ€r har du tre
Okej âbaywatchâBra fantasi!
Ett ex som man kan bÀra dagligdags och fÄ lite repor pÄ, ett ex som ska hÄllas repfritt och hanteras med vita vantar och ett sÀkerhetsexemplar som absolut inte fÄr beröras och ska förvaras i bankfack för framtidenHÀr har du tre
Avis?Bra fantasi!
Avundsjuk!
Okej âbaywatchâ
Ăh, ingen verkar förstĂ„ ironi. Men för att svara pĂ„ frĂ„gan - nej jag Ă€r inte sĂ€rskilt avundsjuk av mig.
Snarare 3 som köpts för bankfack/ spekulation, men vad vet jag.Ett ex som man kan bÀra dagligdags och fÄ lite repor pÄ, ett ex som ska hÄllas repfritt och hanteras med vita vantar och ett sÀkerhetsexemplar som absolut inte fÄr beröras och ska förvaras i bankfack för framtiden
Alla tre Àr/var @puffenn klockor. SÄ din andra teori hÄller inte tyvÀrrSnarare 3 som köpts för bankfack/ spekulation, men vad vet jag.
En annan teori: 3 polare med var sin Daytona och ett grymt stort klockintresse âgrabbar nu lĂ€gger vi upp en schtekig bild!!â.
Nej det Ă€r smĂ„pengarĂh, ingen verkar förstĂ„ ironi. Men för att svara pĂ„ frĂ„gan - nej jag Ă€r inte sĂ€rskilt avundsjuk av mig.
3x Daytona å cirka 170 lök styck, inte sÄ man trillar av stolen direkt av avund.
Sverige i ett nötskal. Menade inget illa mot din vĂ€n (?) men försökte bara skoja till det med mitt inlĂ€gg om âdĂ„lig fantasiâ.Nej det Ă€r smĂ„pengar
Vad sitter du sjÀlv pÄ för klockor?
Jaja vad sitter du pĂ„ för klockor?Sverige i ett nötskal. Menade inget illa mot din vĂ€n (?) men försökte bara skoja till det med mitt inlĂ€gg om âdĂ„lig fantasiâ.
Jag stÄr dock fast vid att man knappast trillar av stolen för en trippel Daytonas. Som en bÀttre utrustad XC60, dvs Sveriges vanligaste bil. Eller insatsen till lgh innanför
tullarna. Eller... ja, du fattar.
Som sagt, Sverige i ett nötskal.Jaja vad sitter du pÄ för klockor?
Men slÀpp det nu... om du vart provocerad över att jag postade en bild i denna trÄd ber jag om ursÀkt. Hoppas detta kan fÄ dig att kunna gÄ vidare och slÀppa dina vilda spekulationer.@RobVintage tittade lite snabbt i din posthistorik och Àr rÀtt övertygad om att du Àr ett troll (?).
TvÀrt om, du ska inte be om ursÀkt. Sorry om jag framstod som dryg. Verkligen inte min mening.Men slÀpp det nu... om du vart provocerad över att jag postade en bild i denna trÄd ber jag om ursÀkt. Hoppas detta kan fÄ dig att kunna gÄ vidare och slÀppa dina vilda spekulationer.
Som sagt, Sverige i ett nötskal.
Du verkar ju intelligent. Vad tror du sjÀlv att anvÀndare X har om denne hÀnger i Daytona-trÄden?
KÀnner inget trÀngande behov av att outa mina klockor hÀr, av olika skÀl.
BÀttre med olika kvalitativa gissningar istÀllet för konkret info direkt frÄn kÀllanGod förmiddag,
NĂ„gon som vet tillgĂ€ngligheten pĂ„ 116518 alt. 116519? SĂ„g att 116519 nyligen diskuterats i trĂ„den. Ăr det listpris som gĂ€ller?
Ăr helt sĂ„ld pĂ„ en Daytona pĂ„ oysterflex med keramisk ring, har testat ett flertal Daytonor pĂ„ sistone, men ingen med oysterflex.
PS
Jag vet att man bara kan ringa ADs och frÄga men hÀr finns mycket kunskap.
DS
Har inte pÄstÄtt att det skulle vara bÀttre, kanske Àr det nÄgon som gÄr i samma tankar, men med lite mer kött pÄ benen.BÀttre med olika kvalitativa gissningar istÀllet för konkret info direkt frÄn kÀllan
SÄ vÄldsamt snygg daytona!
Har ocksÄ svart för tillfÀllet men saknar den vita. Tycker den var liiite vassare. Vad tycker du?Tillbaka fast med svart tavla denna gÄngen..
Grattis till en mycket fin klocka! En av mina favoriter!Saknaden efter en Daytona i samlingen blev för stor, nu finns Äterigen en i klocklÄdan.
Jag gillar bÄda faktist.. men nÀr jag hade den vita sÄ ville jag ha den svartaHar ocksÄ svart för tillfÀllet men saknar den vita. Tycker den var liiite vassare. Vad tycker du?
Jag förstÄr har svÄrt att dÀmpa suget efter den vita bara hoppas pÄ att det blir min tur snartJag gillar bÄda faktist.. men nÀr jag hade den vita sÄ ville jag ha den svarta
Jag tror den svarta vinner i lÀngden för mig.
Men ge mig 2 veckor sÄ kan jag tycka annat