• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

GÄtt i osunda tankar ett tag nu men varenda gÄng den Äker pÄ slÄs de undan...
2E008016-1D32-4E3E-B5AB-7B207FD7F0F6.jpeg
Vi har samma sjuka tankar :), tĂ€nkt att lĂ„ta min gĂ„ ibland men dĂ„ den Ă„kt pĂ„ kĂ€nns det som ett ” Big no no”

Vad Àr rimligt att betala för en 116519(nya modellen) pÄ gummi. Har inte hittat sÄ mÄnga till salu, dÀremot sÄ finns det gott om 116515.

Senast Àndrad:
Bada med en chrono Àr ju lite som sex i 18-ÄrsÄldern utan preventinmedel ;)

Nja, oysterboett, skruvad twinlock och 100m WR Àr vÀl snarare som att ha sex med dubbla kondomer.

Det som oroar mig med det Àr att det finns tvÄ extra hÄl som eventuellt kan ta in vatten. Men om man Àr sÀker pÄ att allt Àr tÀtt nÀr det Àr iskruvat sÄ visst :)

Har badat med min ngn gÄng öer mÄnad sen 2012 inga problem.

Har badat med min ocksÄ, en av anledningarna till att det blev en 116500 för mig var just att man Àven kan plaska runt med den!

97BB5254-5D03-4FCD-8D15-7C69E8408DB1.jpeg

Denna Ă€r ny, populĂ€r och premiĂŒm... finns inte sĂ„Ă„Ă„Ă„ mĂ„nga pĂ„ marknaden Ă€n skulle jag tro
Men det borde vĂ€l finnas prutmĂ„n hos AD pĂ„ den eller Ă€r det retail som gĂ€ller? Att allt ska vara sĂ„ dyrt :( 230k kan jag nog stĂ„ ut med, det Ă€r ju ”bara” 50k till ifrĂ„n vad mĂ„nga vill ha för en vit 116500.

Men det borde vĂ€l finnas prutmĂ„n hos AD pĂ„ den eller Ă€r det retail som gĂ€ller? Att allt ska vara sĂ„ dyrt :( 230k kan jag nog stĂ„ ut med, det Ă€r ju ”bara” 50k till ifrĂ„n vad mĂ„nga vill ha för en vit 116500.
Prova att pruta kan man alltid. DÀremot sÄ tror jag det Àr svÄrt om du inte Àr god kund redan. Modellen Àr relativt ny, populÀr samt ad fÄr nog den i fÄ ex.

Tillbaka
Topp