Mauritz
Guld
Vi har samma sjuka tankar , tĂ€nkt att lĂ„ta min gĂ„ ibland men dĂ„ den Ă„kt pĂ„ kĂ€nns det som ett â Big no noâGĂ„tt i osunda tankar ett tag nu men varenda gĂ„ng den Ă„ker pĂ„ slĂ„s de undan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vi har samma sjuka tankar , tĂ€nkt att lĂ„ta min gĂ„ ibland men dĂ„ den Ă„kt pĂ„ kĂ€nns det som ett â Big no noâGĂ„tt i osunda tankar ett tag nu men varenda gĂ„ng den Ă„ker pĂ„ slĂ„s de undan...
Typ 240kVad Àr rimligt att betala för en 116519(nya modellen) pÄ gummi. Har inte hittat sÄ mÄnga till salu, dÀremot sÄ finns det gott om 116515.
Oj, Ă€r det ett sĂ„dant högt pris. Har ju sett 116515 den dĂ€r âchokladarabenâ gĂ„tt för 160-180k.Typ 240k
Denna Ă€r ny, populĂ€r och premiĂŒm... finns inte sĂ„Ă„Ă„Ă„ mĂ„nga pĂ„ marknaden Ă€n skulle jag troOj, Ă€r det ett sĂ„dant högt pris. Har ju sett 116515 den dĂ€r âchokladarabenâ gĂ„tt för 160-180k.
NĂ€, jag har dĂ„ knappt sett nĂ„gon. Visste faktiskt inte att den var sĂ„ ny. Den Ă€r snygg.Denna Ă€r ny, populĂ€r och premiĂŒm... finns inte sĂ„Ă„Ă„Ă„ mĂ„nga pĂ„ marknaden Ă€n skulle jag tro
Oj, Ă€r det ett sĂ„dant högt pris. Har ju sett 116515 den dĂ€r âchokladarabenâ gĂ„tt för 160-180k.
Bada med en chrono Àr ju lite som sex i 18-ÄrsÄldern utan preventinmedel
Nja, oysterboett, skruvad twinlock och 100m WR Àr vÀl snarare som att ha sex med dubbla kondomer.Bada med en chrono Àr ju lite som sex i 18-ÄrsÄldern utan preventinmedel
Det som oroar mig med det Àr att det finns tvÄ extra hÄl som eventuellt kan ta in vatten. Men om man Àr sÀker pÄ att allt Àr tÀtt nÀr det Àr iskruvat sÄ visstNja, oysterboett, skruvad twinlock och 100m WR Àr vÀl snarare som att ha sex med dubbla kondomer.
GÄr nog bra. Det Àr ju inte en Omega PODet som oroar mig med det Àr att det finns tvÄ extra hÄl som eventuellt kan ta in vatten. Men om man Àr sÀker pÄ att allt Àr tÀtt nÀr det Àr iskruvat sÄ visst
#prayforomegaGÄr nog bra. Det Àr ju inte en Omega PO
Har badat med min ngn gÄng öer mÄnad sen 2012 inga problem.Nja, oysterboett, skruvad twinlock och 100m WR Àr vÀl snarare som att ha sex med dubbla kondomer.
Zenith verk, sommar o vit tavla .. KÀnns makalöst bra
Nja, oysterboett, skruvad twinlock och 100m WR Àr vÀl snarare som att ha sex med dubbla kondomer.
Det som oroar mig med det Àr att det finns tvÄ extra hÄl som eventuellt kan ta in vatten. Men om man Àr sÀker pÄ att allt Àr tÀtt nÀr det Àr iskruvat sÄ visst
Har badat med min ngn gÄng öer mÄnad sen 2012 inga problem.
Varför skulle det inte vara tÀtt..?Det som oroar mig med det Àr att det finns tvÄ extra hÄl som eventuellt kan ta in vatten. Men om man Àr sÀker pÄ att allt Àr tÀtt nÀr det Àr iskruvat sÄ visst
Men det borde vĂ€l finnas prutmĂ„n hos AD pĂ„ den eller Ă€r det retail som gĂ€ller? Att allt ska vara sĂ„ dyrt 230k kan jag nog stĂ„ ut med, det Ă€r ju âbaraâ 50k till ifrĂ„n vad mĂ„nga vill ha för en vit 116500.Denna Ă€r ny, populĂ€r och premiĂŒm... finns inte sĂ„Ă„Ă„Ă„ mĂ„nga pĂ„ marknaden Ă€n skulle jag tro
Prova att pruta kan man alltid. DĂ€remot sĂ„ tror jag det Ă€r svĂ„rt om du inte Ă€r god kund redan. Modellen Ă€r relativt ny, populĂ€r samt ad fĂ„r nog den i fĂ„ ex.Men det borde vĂ€l finnas prutmĂ„n hos AD pĂ„ den eller Ă€r det retail som gĂ€ller? Att allt ska vara sĂ„ dyrt 230k kan jag nog stĂ„ ut med, det Ă€r ju âbaraâ 50k till ifrĂ„n vad mĂ„nga vill ha för en vit 116500.