• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Om nÄgon Àr sugen pÄ Platona sÄ Àr det bara att swisha
AA710A3A-D30F-4B22-A362-76959FA3A27F.jpeg

Samma prisbild pÄ vitgulda Daytomerna? Den blÄa Àr sÄ snygg men tar ÀndÄ Platinan om jag fÄtt en :D

FrÄn PK Huset idag.

Bilagor

• 20180804_120105.jpg
    20180804_120105.jpg
    164.9 KB · Visningar: 4
  • 20180804_120057.jpg
    20180804_120057.jpg
    165.5 KB · Visningar: 3
Aldrig sett sÄ mÄnga 116500 till salu samtidigt som nu, nÀstan alla handlare har den inne.
Det borde ju sÀnka priserna lite kan man tycka?
StÄl och guld priserna ligger ju pÄ samma nivÄer idag. Sjukt

HÄller med, sÄ konstigt.
Aa den vita verkar vara dyrare. Mer poppis kanske.
FĂ„r se vart det hela slutar :D
Hoppas pÄ ett slut. Jag har ju letat som en galning efter en vit för max 165k och inget napp hitintills. Ligger en pÄ chrono24 för 166 dÀr det stÄr "box only", stÀllde lite frÄgor om den men inte fÄtt nÄgot svar ifrÄn sÀljaren :(
VÀgrar ge mera Àn 165k, sÄ antigen sÄ blir det ingen eller sÄ kommer tiden dÄ man fÄr ett samtal och det blir listpris. Har ju kollat runt efter en 116519 ocksÄ och de billigaste dÀr Àr pÄ lite drygt 230k, MÄste försöka prova hur oysterflex sitter pÄ mina smÄ handleder, har lÀst bÄde ris och ros om det.

Hoppas pÄ ett slut. Jag har ju letat som en galning efter en vit för max 165k och inget napp hitintills. Ligger en pÄ chrono24 för 166 dÀr det stÄr "box only", stÀllde lite frÄgor om den men inte fÄtt nÄgot svar ifrÄn sÀljaren :(
VÀgrar ge mera Àn 165k, sÄ antigen sÄ blir det ingen eller sÄ kommer tiden dÄ man fÄr ett samtal och det blir listpris. Har ju kollat runt efter en 116519 ocksÄ och de billigaste dÀr Àr pÄ lite drygt 230k, MÄste försöka prova hur oysterflex sitter pÄ mina smÄ handleder, har lÀst bÄde ris och ros om det.
Hur smÄ handleder har du? Oysterflex finns i flera storlekar. GÄr att köpa hos AD, typ 4500kr för tvÄ nya bitar.

NÄgon som vet vart jag kan kolla upp vilka tavlor som Àr tillgÀngliga till 116509 och vad dom kostar?

Intressant resonemang. NÀr den slÀpptes sÄ kostade vÀl en vit ca 140k hos grÄhandlare. DÄ ville alla ha den för 130k.

Tillbaka
Topp