Mer Àn 20% mot list. Det Àr ok!NÄgon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mer Àn 20% mot list. Det Àr ok!NÄgon?
Har Ă€gt bĂ„de vit och svart. Tycker personligen att den vita Ă€r vassare. Men svarta funkar ocksĂ„ helt utmĂ€rktHur Ă€r smaken hĂ€r angĂ„ende svart och vit tavla pĂ„ 116500? Var tĂ€mligen sĂ€ker pĂ„ mig sjĂ€lv att det var den med vit tavla som gĂ€llde men den svarta har sakta men sĂ€kert vuxit i mina ögon. Ăr det flera som upplevt det? Ăr ju lite enklare att hitta en svart ocksĂ„.
Hej jag undrar vad vÀntetiden Àr pÄ en sÄnDet lutar Ät att det blir en Daytona med svart urtavla för mig som nÀsta klocka. Har dock inte bestÀmt mig gÀllande two tone eller heltstÄl Ànnu...
Hej jag undrar vad vÀntetiden Àr pÄ en sÄn
Det som @metamorfos skriver gÀller helstÄl. Vill du ha TT kan du gÄ in hos en AD (i alla fall de jag besökt) och komma ut med den pÄ armen...Hej jag undrar vad vÀntetiden Àr pÄ en sÄn
JÀklar va snygg! Vad fick du ge för den tavlan? Visst Àr det tavlan till 116519?SÄsom stÄldaytonan borde sett ut frÄn första början...
StÀmmer, tavlan för 116509/116519.JÀklar va snygg! Vad fick du ge för den tavlan? Visst Àr det tavlan till 116519?
SÄsom stÄldaytonan borde sett ut frÄn första början...
Vad kostade den om man fÄr frÄga? Skulle vara kul att ha den pÄ en 116500.StÀmmer, tavlan för 116509/116519.
Riktigt schysstSÄsom stÄldaytonan borde sett ut frÄn första början...
Galet snygg din Àr!SÄsom stÄldaytonan borde sett ut frÄn första början...
Tack! Ja den Àr sÄ nÀra det dÀr man kan komma. TÀnk dig inverterad pandaGalet snygg din Àr!
Galet snygg din Àr!
Det gÄller 116500.. 116520 Àr det inga problem att köpa tavlor till och behÄlla sin gamla..Snyggt! Behöll dom din gamla tavla, som det har pratats om att dom gör om man byter pÄ Daytonan, eller fick du behÄlla den?
TrÄkigt att vi inte fÄr nÄgot svar ang priset btw
Snyggt fÄngat!SÄsom stÄldaytonan borde sett ut frÄn första början...
Vill ha en zenith-daytona men priserna verkar helt ballat ur nu? Ăr det grĂ„handlarna som lĂ„tsas eller Ă€r det upp mot 200k som gĂ€ller? Blev grĂ„tfĂ€rdig nĂ€r jag tittade runt.
Vad kostade den om man fÄr frÄga? Skulle vara kul att ha den pÄ en 116500.
Jag köpte klockan med tavla monterad sÄ vet inte vad den kostar lös. Slategrey tavlorna kostade 7-8k att byta pÄ WG daytonor sÄ förmodligen ligger priset dÀromkring. Löst pÄ marknaden vet jag inte de kostar men jag fick behÄlla originaltavlanSnyggt! Behöll dom din gamla tavla, som det har pratats om att dom gör om man byter pÄ Daytonan, eller fick du behÄlla den?
TrÄkigt att vi inte fÄr nÄgot svar ang priset btw
Har jag fattat rÀtt att ovan tavla gÄr att fÄ monterad pÄ en 116520 och att man fÄr behÄlla original tavla? ( vilket vore en sjÀlvklarhet )Det gÄller 116500.. 116520 Àr det inga problem att köpa tavlor till och behÄlla sin gamla..
Troligen inte hos AD.Har jag fattat rÀtt att ovan tavla gÄr att fÄ monterad pÄ en 116520 och att man fÄr behÄlla original tavla? ( vilket vore en sjÀlvklarhet )
Men tavlan kan bestÀllas utan problem?Troligen inte hos AD.
WG-tavlor behöver man leta runt lite för att hitta oftast vill inte AD's sÀlja de löst.Men tavlan kan bestÀllas utan problem?
Ser faktiskt riktigt bra ut.
Bra!Oysterflex och endlinks
Blev ju skitbra, som vÀntatOysterflex och endlinks
Oysterflex och endlinks