• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Hur Ă€r smaken hĂ€r angĂ„ende svart och vit tavla pĂ„ 116500? Var tĂ€mligen sĂ€ker pĂ„ mig sjĂ€lv att det var den med vit tavla som gĂ€llde men den svarta har sakta men sĂ€kert vuxit i mina ögon. Är det flera som upplevt det? Är ju lite enklare att hitta en svart ocksĂ„.
Har Àgt bÄde vit och svart. Tycker personligen att den vita Àr vassare. Men svarta funkar ocksÄ helt utmÀrkt :)

SÄsom stÄldaytonan borde sett ut frÄn första början...:)

54FFB772-3DB4-4A40-8A01-B910FB47B48F.jpeg
88C04307-2F9F-4A90-B23D-97F8E7C35940.jpeg
2BEF1346-8C87-4A5A-A079-10F21CEC710D.png

Snyggt! Behöll dom din gamla tavla, som det har pratats om att dom gör om man byter pÄ Daytonan, eller fick du behÄlla den?

TrÄkigt att vi inte fÄr nÄgot svar ang priset btwo_O

Vill ha en zenith-daytona men priserna verkar helt ballat ur nu? Är det grĂ„handlarna som lĂ„tsas eller Ă€r det upp mot 200k som gĂ€ller? Blev grĂ„tfĂ€rdig nĂ€r jag tittade runt.

Vill ha en zenith-daytona men priserna verkar helt ballat ur nu? Är det grĂ„handlarna som lĂ„tsas eller Ă€r det upp mot 200k som gĂ€ller? Blev grĂ„tfĂ€rdig nĂ€r jag tittade runt.

Daytonor har stuckit i pris rejÀlt pÄ sista Ären.. Zenith kostar som de gör just nu, Àven om den snabba prisuppgÄngen kÀnns lite orimligt.. Gissningvis kan var att de hypade varianter dragit med mÄnga i prisutveckling...
Jag tror inte att Zenith Daytona kommer att gÄ ner i pris igen utan kommer att stanna eller öka med tiden..
Allt var bÀttre förr :)

Vad kostade den om man fÄr frÄga? Skulle vara kul att ha den pÄ en 116500.
Snyggt! Behöll dom din gamla tavla, som det har pratats om att dom gör om man byter pÄ Daytonan, eller fick du behÄlla den?

TrÄkigt att vi inte fÄr nÄgot svar ang priset btwo_O
Jag köpte klockan med tavla monterad sÄ vet inte vad den kostar lös. Slategrey tavlorna kostade 7-8k att byta pÄ WG daytonor sÄ förmodligen ligger priset dÀromkring. Löst pÄ marknaden vet jag inte de kostar men jag fick behÄlla originaltavlan:)

Tillbaka
Topp