Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om de nu strypt tillgÄngen pÄ nÄgot?Exakt sÄ frÄgan Àr vÀl hur lÀnge Rolex kommer strypa tillgÄngen som de gör nu. Har det hÀnt nÄgongÄng tidigare i historien? Edit: sÄg dÀr nu att 116520 var det. Men bara den dÄ och vid lansering?
Exakt sÄ frÄgan Àr vÀl hur lÀnge Rolex kommer strypa tillgÄngen som de gör nu. Har det hÀnt nÄgongÄng tidigare i historien? Edit: sÄg dÀr nu att 116520 var det. Men bara den dÄ och vid lansering?
116520 var vid lansering het och svĂ„r att fĂ„ tag pĂ„.116520 var svĂ„rsĂ„lda för nĂ„gra Ă„r sedan, trots strypt tillgĂ„ng. De lĂ„g ofta pĂ„ ca 70-80 tusen begagnat med listpris pĂ„ ca 100â.
GÄr det att köpa alla tavlor, vet ju att man inte kan köpa lösa tavlor till 116500. Hur Àr det med tavlan till den nya 116519, nÄgon som vet?https://klocksnack.se/threads/den-ultimata-rolexurtaveltrÄden.89574/ Det finns lite mer, men dÀr Àr majoriteten.
Tror inte det Àr nÄgra problem att köpa nÄgon av de nyare tavlorna till sin vitguldare.GÄr det att köpa alla tavlor, vet ju att man inte kan köpa lösa tavlor till 116500. Hur Àr det med tavlan till den nya 116519, nÄgon som vet?
Men om den inte ska vara pÄ en vitguldare dÄ?Tror inte det Àr nÄgra problem att köpa nÄgon av de nyare tavlorna till sin vitguldare.
DÄ blir det problem som eventuellt gÄr komma förbi, men nej. Ad ska sÀga nej, vad jag vet.Men om den inte ska vara pÄ en vitguldare dÄ?
Har haft en Daytona i everrose förut. Men blev igÄr Àgare till SS. Riktigt mycket trevligare pÄ lÀnk mÄste jag sÀga.
Har haft en Daytona i everrose förut. Men blev igÄr Àgare till SS. Riktigt mycket trevligare pÄ lÀnk mÄste jag sÀga.
Tuff marknad "för tillfĂ€llet"Fan va den nya Daytonan Ă€r snygg. Ăr sugen pĂ„ att klippa en men det tar emot att betala sĂ„ mycket över listpris
Kul. Du blir sÀkertt nöjd. Vad gÀller stÄl eller tt kan ju ingen annan sÀga vad som blir bÀst för digDet lutar Ät att det blir en Daytona med svart urtavla för mig som nÀsta klocka. Har dock inte bestÀmt mig gÀllande two tone eller heltstÄl Ànnu...
Riktigt snygg!!Grattis! HÄller med, lÀnken Àr mumma!
Hur Ă€r smaken hĂ€r angĂ„ende svart och vit tavla pĂ„ 116500? Var tĂ€mligen sĂ€ker pĂ„ mig sjĂ€lv att det var den med vit tavla som gĂ€llde men den svarta har sakta men sĂ€kert vuxit i mina ögon. Ăr det flera som upplevt det? Ăr ju lite enklare att hitta en svart ocksĂ„.
Vita Ă€r snyggast, och Ă€r samtidigt en homage till de Ă€ldre reffarna, vilket ocksĂ„ priset Ă„terspeglarHur Ă€r smaken hĂ€r angĂ„ende svart och vit tavla pĂ„ 116500? Var tĂ€mligen sĂ€ker pĂ„ mig sjĂ€lv att det var den med vit tavla som gĂ€llde men den svarta har sakta men sĂ€kert vuxit i mina ögon. Ăr det flera som upplevt det? Ăr ju lite enklare att hitta en svart ocksĂ„.
Den svarta fĂ„r mig alltid att associera med:Hur Ă€r smaken hĂ€r angĂ„ende svart och vit tavla pĂ„ 116500? Var tĂ€mligen sĂ€ker pĂ„ mig sjĂ€lv att det var den med vit tavla som gĂ€llde men den svarta har sakta men sĂ€kert vuxit i mina ögon. Ăr det flera som upplevt det? Ăr ju lite enklare att hitta en svart ocksĂ„.
Fanns vÀl fler svarta Àn vita tavlor förr?Vita Àr snyggast, och Àr samtidigt en homage till de Àldre reffarna, vilket ocksÄ priset Äterspeglar
Syftade pÄ de Àldre med vit tavla som gÄr för miljoner nowadaysFanns vÀl fler svarta Àn vita tavlor förr?
Fast PN Àr ju rÀtt olika? De har ju en extra svart ring pÄ tavlan i ytterkant.Syftade pÄ de Àldre med vit tavla som gÄr för miljoner nowadays
Det stÀmmer, men fortfarande vÀldigt vitFast PN Àr ju rÀtt olika? De har ju en extra svart ring pÄ tavlan i ytterkant.
NÄgon?SÄg att LW hade den nya 116509 WG med blÄ tavla för 275k. Det mÄste vÀl vara ett ok pris eller? Den nya listpriset Àr ju pÄ 350k, tror det gamla va ca 330k.