• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

8757A707-B64D-4C73-8158-F0DD22444D4C.jpeg
Den dÀr Àger 116500 alla dagar i veckan

Den dÀr Àger 116500 alla dagar i veckan
Även om du sĂ€tter samma tavla i en 116500?
Ja det tror jag. Jag tycker Daytona ska ha stÄlbezel. (eller guld)
Har aldrig testat en 116500 men den hÀr Àr fulltrÀff Imo men 116500 med den hÀr tavlan kanske övertrÀffar den hÀr...? Vi fÄr se vem som blir först med den modifikationen.
UngefÀr sÄ hÀr @jarrebarre?
1FCA759C-E086-435C-B758-AE01C2355AF9.jpeg
Det Àr alltid en sak att se produktbilder och en annan irl men det dÀr Àr sjukt bra!

Finns det nÄgon som skulle kunna svara pÄ vad som Àr rimligt att betala för denna 16520?

-Uttagen -98
-En Àgare
-Servad tvÄ gÄnger, 2012 samt 2018
-Inga tillbehör

Tack pÄ förhand!

Senast Àndrad:
Kanske inte ett svar pÄ din frÄga, men hoppa den dÀra om du i princip inte fÄr den gratis.

Vidrigt polerad och lÀnken Àr slut,

16520 Àr ju Àr bu dessutol svÄrvÀrderade just nu.

Finns det nÄgon som skulle kunna svara pÄ vad som Àr rimligt att betala för denna 16520?

-Uttagen -98
-En Àgare
-Inga tillbehör

Tack pÄ förhand!

Kanske inte ett svar pÄ din frÄga, men hoppa den dÀra om du i princip inte fÄr den gratis.

Vidrigt polerad och lÀnken Àr slut,

16520 Àr ju Àr bu dessutol svÄrvÀrderade just nu.
Tack för input. Ingen som vÄgar ge sig pÄ en gissning angÄende prislÀge, bara mellan tummen och pekfingret?

-Uttagen -98
-En Àgare
-Inga tillbehör

Tack pÄ förhand!

AlltsÄ en mint sÄdan ligger ju pÄ typ 170k pÄ chrono. RÀkna bort ca 15k för att ni gör privat affÀr och sen fÄr du sjÀlv vilja vad du anser att den Àr vÀrd i det skicket. AssÄ lÀnken Àr ju död sÄ jag hade nog rockat den pÄ lÀderband.

• Like
Reactions: S.N
Tycker du den ser bra ut dÄ? Stor skillnad pÄ att anvÀndas och anvÀndas. Stor skillnad pÄ polering och polering.

FrÄn att vara frÄn -98 tycker jag inte den ser helt galen ut, poleringen i sig ser trist ut. Hade i mina ögon varit repad till dagens Ànde och den hade varit toppen!

Finns anvÀnda klockor frÄn 50-talet som ser trevligare ut. Bara att köpa och behandla sina ur som man vill. RÀtt enkelt.

Det Àr ju ocksÄ skillnad pÄ sportklockor och kostymare, en lÀnk tar alltid med styrk Àn ett lÀderband (och lÀderbanden byta ofta ut), stÄlklockan Àr med nÀr man lyfter stenar i trÀdgÄrden, kostymaren Àr inte det.

SÄ ja, det finns klockor i bÀttre skick. Men jag Àr villig att sÀga att majoriteten utav dessa inte har sina orginalband kvar, och dÄ var de i lÀder.

En sportklocka pÄ lÀnk frÄn 50 talet hade nog sÀtt rÀtt risig ut, tror jag.

Det Àr ju ocksÄ skillnad pÄ sportklockor och kostymare, en lÀnk tar alltid med styrk Àn ett lÀderband (och lÀderbanden byta ofta ut), stÄlklockan Àr med nÀr man lyfter stenar i trÀdgÄrden, kostymaren Àr inte det.

SÄ ja, det finns klockor i bÀttre skick. Men jag Àr villig att sÀga att majoriteten utav dessa inte har sina orginalband kvar, och dÄ var de i lÀder.

En sportklocka pÄ lÀnk frÄn 50 talet hade nog sÀtt rÀtt risig ut, tror jag.
Nej, nu gissar du bara. De flesta hade skytt denna daytona. Gör inte du, Àr det bara att gratulera och för dig att köpa för rÀtt pris.

Tillbaka
Topp