Vad kan man begÀra för en lös tavla till 116506?
Finns en pÄ c24 nu för 37. SÄ dÀr omkring kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad kan man begÀra för en lös tavla till 116506?
Det Ă€r en stĂ„ldaytona med en vitguldstavlaĂr allt i vidguld? IsĂ„fall - helt jĂ€kla klockren kombo
Riktigt porrig!
TackDen dÀr tavlan... helvete!
Det Àr en stÄldaytona med en vitguldstavla
Tack
Var helt sÀker pÄ att jag gillade den vita bÀst tills det att jag sÄg bÄda live dÄ smÀllde den svarta högreMin absoluta favorit. NÄgonsin.
Teoretiskt sett borde jag vÀlja en Datyona med vit tavla för att balansera upp min samling, men om och nÀr det blir dags sÄ Àr det ÀndÄ svart som gÀller för mej ocksÄVar helt sÀker pÄ att jag gillade den vita bÀst tills det att jag sÄg bÄda live dÄ smÀllde den svarta högre
Grymt snyggt, Ă€r rĂ€tt övertygad om att det skulle bli min favorit ocksĂ„. Ăr jĂ€vligt störd att jag inte har en 116500 Ă€nnu Har inte ens testat nĂ„gon, men det kanske Ă€r tur.Min absoluta favorit. NĂ„gonsin.
Bara att byta din Pepsi mot en DaytonaGrymt snyggt, Ă€r rĂ€tt övertygad om att det skulle bli min favorit ocksĂ„. Ăr jĂ€vligt störd att jag inte har en 116500 Ă€nnu Har inte ens testat nĂ„gon, men det kanske Ă€r tur.
Har en stark tanke pÄ det, men bytet tillbaka tror jag blir svÄrare att fÄ igenom om man skulle Ängra sigBara att byta din Pepsin pÄ en Daytona
Har en stark tanke pÄ det, men bytet tillbaka tror jag blir svÄrare att fÄ igenom om man skulle Ängra sig
Mycket bra!Har hört tysta viskningar och rykten att denna graal existerade ganska lÀnge, men har aldrig sett den ens pÄ bild eller trÀffat nÄgon som har. Nu kommer sanningen fram, och den Àr riktig.
Rolex Daytona med Zenith-verk 4030, i Platina.
Referens 16516.
Mer info pÄ:
http://watchesbysjx.com/2018/08/the-true-story-of-the-mythical-rolex-zenith-daytona-in-platinum.html
Vad i helvete Àr allt det?
Vad i helvete Àr allt det?
En Toyota Supra 2JZ-motor tydligen.Vad i helvete Àr allt det?
Har jag missat nÄgot eller Àr vi riktigt OT och seglar nu?En Toyota Supra 2JZ-motor tydligen.
Sök pÄ "RM Polishing & Gold Plating" sÄ hamnar du pÄ deras Facebook-sida dÀr man kan vinna motorn genom att köpa lotter.
(Jag har inget med företaget eller utlottningen att göra)
En Toyota Supra 2JZ-motor tydligen.
Sök pÄ "RM Polishing & Gold Plating" sÄ hamnar du pÄ deras Facebook-sida dÀr man kan vinna motorn genom att köpa lotter.
Haha...trodde det var nÄgon galen Winder för klockor,sÄ mycket kan jag om motorer
Du Àr inte ensam.Har jag missat nÄgot eller Àr vi riktigt OT och seglar nu?
Kolla oljepÄfyllningslocket!Har jag missat nÄgot eller Àr vi riktigt OT och seglar nu?
Hon kommer bli en bra bilhandlare!Dottern ville testa om den passade henne
Oysterflex, baby!
Oysterflex, baby!
Nytt frÄn ad, jaNice! FÄr man frÄga om du köpte det nytt frÄn AD?
Sweet, det blev bra. Fler bilder?
PÄ s 50 har du bild iaf om det var det du sökte?Finns det nÄgon hÀr som har oysterdlex pÄ en med vit tavla?