Tack Zingo!PÄ s 50 har du bild iaf om det var det du sökte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack Zingo!PÄ s 50 har du bild iaf om det var det du sökte?
Du borde inte fÄ lÀgga upp fler bilder
Grymt bra med den tavlan!Ordentlig kamera för en gÄngs skull!
![]()
![]()
Riktigt snyggt faktiskt.Ordentlig kamera för en gÄngs skull!
![]()
![]()
HÄller med tidigare. Tycker att de polerade bandhornen blir mindre framtrÀdande med den tavlan. Verkligen grymt!Ordentlig kamera för en gÄngs skull!
![]()
![]()
HÄller med tidigare. Tycker att de polerade bandhornen blir mindre framtrÀdande med den tavlan. Verkligen grymt!
TyvÀrr Àr jag out frÄn denna trÄd sen en tid tillbaka...
![]()
sÄ jÀvla bra :O
Fy fan sÄ illa. KrÀksNej nej nej
![]()
Snygg Euro rulle116505 i dÄligt ljus
SĂ„ bra!
![]()
Vad Àr rimligt pris för en sÄdan tavla. jag har fÄtt möjligheten att köpa loss en.Ordentlig kamera för en gÄngs skull!
![]()
![]()
Finns en pÄ Blocket för 7.5kVad Àr rimligt pris för en sÄdan tavla. jag har fÄtt möjligheten att köpa loss en.
Har poppat upp ett par Daytona tavlor senaste dagarna pĂ„ Blocket. Alla frĂ„n Huddinge. Ăr lite smĂ„sugen pĂ„ den blĂ„ till WG... Men vad sĂ€ger ni om baksidan? Jag har aldrig sett en sĂ„dan "blödning" frĂ„n Rolex graveringen tidigare. Ser det legit ut?Finns en pĂ„ Blocket för 7.5k
Jaha, den var utlagd pĂ„ blocket redan. Det var den jag menade. Ăr lite sugen pĂ„ att sĂ€tta in den i min 116500.Finns en pĂ„ Blocket för 7.5k
Gör det! Kan bli hur snyggt som helst Ă€ven om jag tycker den Ă€r snyggare pĂ„ 116520Jaha, den var utlagd pĂ„ blocket redan. Det var den jag menade. Ăr lite sugen pĂ„ att sĂ€tta in den i min 116500.
Jag har ocksĂ„ noterat "Huddingetavlorna", Ă€r dom orimligt prissatta? Jag sĂ„g en Panda-tavla hĂ€romdagen som nu Ă€r borta, den kostade 6500kr inkl visare, men nĂ€r jag kollade pĂ„ C24 sĂ„ kostade samma kit typ âŹ1200...?Har poppat upp ett par Daytona tavlor senaste dagarna pĂ„ Blocket. Alla frĂ„n Huddinge. Ăr lite smĂ„sugen pĂ„ den blĂ„ till WG... Men vad sĂ€ger ni om baksidan? Jag har aldrig sett en sĂ„dan "blödning" frĂ„n Rolex graveringen tidigare. Ser det legit ut?
![]()
Jag tror att prissĂ€ttningen pĂ„ c24 Ă€r rĂ€tt sĂ„ missvisande. En vanlig svart tavla kostar ju mer pĂ„ c24 Ă€n vad man kan bestĂ€lla frĂ„n AD sĂ„ varför skulle man vilja köpa en begagnad dĂ„? Nu vet jag inte om priserna Ă€r högre pĂ„ vitguldstavlorna frĂ„n AD men det krĂ€vs vĂ€l Ă€ndĂ„ att man kliver in med en guldare pĂ„ armen för att kunna bestĂ€lla...Jag har ocksĂ„ noterat "Huddingetavlorna", Ă€r dom orimligt prissatta? Jag sĂ„g en Panda-tavla hĂ€romdagen som nu Ă€r borta, den kostade 6500kr inkl visare, men nĂ€r jag kollade pĂ„ C24 sĂ„ kostade samma kit typ âŹ1200...?
LÀr knappast sÀljas för det priset nÀr den finns hos samma sÀljare med ett buy it now pris för 21995$....Àven om den inte Àr NIBRekordpris och auktionen har inte ens slutat?
https://www.bobswatches.com/auctions/rolex-daytona-116500
Fyfan vad snygg.Ordentlig kamera för en gÄngs skull!
![]()
![]()
Tack! Riktigt nöjd mÄste jag sÀgaFyfan vad snygg.