• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

3F81AA5F-D572-43A9-86EA-F8D0D90CFAD9.jpeg

Finns en pÄ Blocket för 7.5k
Har poppat upp ett par Daytona tavlor senaste dagarna pĂ„ Blocket. Alla frĂ„n Huddinge. Är lite smĂ„sugen pĂ„ den blĂ„ till WG... Men vad sĂ€ger ni om baksidan? Jag har aldrig sett en sĂ„dan "blödning" frĂ„n Rolex graveringen tidigare. Ser det legit ut?

Screenshot_20180905-091011_Blocket.jpg

Har poppat upp ett par Daytona tavlor senaste dagarna pĂ„ Blocket. Alla frĂ„n Huddinge. Är lite smĂ„sugen pĂ„ den blĂ„ till WG... Men vad sĂ€ger ni om baksidan? Jag har aldrig sett en sĂ„dan "blödning" frĂ„n Rolex graveringen tidigare. Ser det legit ut?

Screenshot_20180905-091011_Blocket.jpg
Jag har ocksĂ„ noterat "Huddingetavlorna", Ă€r dom orimligt prissatta? Jag sĂ„g en Panda-tavla hĂ€romdagen som nu Ă€r borta, den kostade 6500kr inkl visare, men nĂ€r jag kollade pĂ„ C24 sĂ„ kostade samma kit typ €1200...?

Jag har ocksĂ„ noterat "Huddingetavlorna", Ă€r dom orimligt prissatta? Jag sĂ„g en Panda-tavla hĂ€romdagen som nu Ă€r borta, den kostade 6500kr inkl visare, men nĂ€r jag kollade pĂ„ C24 sĂ„ kostade samma kit typ €1200...?
Jag tror att prissÀttningen pÄ c24 Àr rÀtt sÄ missvisande. En vanlig svart tavla kostar ju mer pÄ c24 Àn vad man kan bestÀlla frÄn AD sÄ varför skulle man vilja köpa en begagnad dÄ? Nu vet jag inte om priserna Àr högre pÄ vitguldstavlorna frÄn AD men det krÀvs vÀl ÀndÄ att man kliver in med en guldare pÄ armen för att kunna bestÀlla...

Tillbaka
Topp