huggix
Basic
Den Àr sÄ jÀkla snygg!Kör pÄ i samma hjulspÄr, men fortfarande vÀldigt nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr sÄ jÀkla snygg!Kör pÄ i samma hjulspÄr, men fortfarande vÀldigt nöjd
Ingen aning, men det blev kanske 40-50st
Jag kÀnner en snubbe som brukar snurra 100 varv utan problem tydligen
Kanske bÀst att ta reda pÄ om nÄgot Àr fel innan man börjar gnÀlla?Det blir ett besök hos Rob E pÄ lördag sÄ fÄr vi se vad som hÀnt. Sjukt trÄkigt med problem pÄ en sÄdan ny och dyr klocka Den blir förmodligen ivÀgskickad till Rolex ocksÄ sÄ det ser ut som man fÄr klara sig utan den ett tag
Det blir ett besök hos Rob E pÄ lördag sÄ fÄr vi se vad som hÀnt. Sjukt trÄkigt med problem pÄ en sÄdan ny och dyr klocka Den blir förmodligen ivÀgskickad till Rolex ocksÄ sÄ det ser ut som man fÄr klara sig utan den ett tag
Jo, visst Àr det sÄ. Men för att fÄ veta sÄ mÄste jag Äka 60mil ToR och lÀmna bort klockan nÄgra veckor. SÄ bara det Àr ju en anledning till att gnÀlla lite.Kanske bÀst att ta reda pÄ om nÄgot Àr fel innan man börjar gnÀlla?
SÄ du vred upp den för mycket, hörde nÄgot ljud. Klockan fungerar utan problem & hÄller tiden, ÀndÄ tycker du att den har problem och bör lÀmnas in? Fascinerande.Jo, visst Àr det sÄ. Men för att fÄ veta sÄ mÄste jag Äka 60mil ToR och lÀmna bort klockan nÄgra veckor. SÄ bara det Àr ju en anledning till att gnÀlla lite.
Inte hörde, jag kÀnner att det Àr lite som grus/knaster nÀr jag vrider upp den.SÄ du vred upp den för mycket, hörde nÄgot ljud. Klockan fungerar utan problem & hÄller tiden, ÀndÄ tycker du att den har problem och bör lÀmnas in? Fascinerande.
NÄgot mer Àn sÄ? Inga andra konstigheter? Jag tror att du oroar dig i onödan.Inte hörde, jag kÀnner att det Àr lite som grus/knaster nÀr jag vrider upp den.
GrÄhandlare, bara att slanta upp. KS köp och sÀlj, bara slanta upp. GÄ till AD och köp nÄgra guldur för att komma in pÄ kön, bara slanta upp.Har lÀnge varit intresserad av att köpa mig en Daytona, men fÄr SAMMA svar frÄn alla ÄterförsÀljare.
"MÄnga intresserade och vi tar ej emot fler bestÀllningar." "Har du inte handlat hos oss tidigare kan vi inte placera dig i vÄr kö." etc etc
Om nu en Daytona Àr den klockan jag vill köpa.. HUR gÄr jag tillvÀga?! GÄr det ens att fÄ tag pÄ ett exemplar? BerÀtta gÀrna vilka alternativ som finns.
Ha en fortsatt fin dag,
/Chris
Har lÀnge varit intresserad av att köpa mig en Daytona, men fÄr SAMMA svar frÄn alla ÄterförsÀljare.
"MÄnga intresserade och vi tar ej emot fler bestÀllningar." "Har du inte handlat hos oss tidigare kan vi inte placera dig i vÄr kö." etc etc
Om nu en Daytona Àr den klockan jag vill köpa.. HUR gÄr jag tillvÀga?! GÄr det ens att fÄ tag pÄ ett exemplar? BerÀtta gÀrna vilka alternativ som finns.
Ha en fortsatt fin dag,
/Chris
Ăr det inte svĂ„rare Ă€n sĂ„ alltsĂ„? Det jag vill Ă„t Ă€r hur det faktiskt gĂ„r till hos AD. GĂ„r det att komma in i kön utan att behöva köpa "nĂ„gra guldur"?GrĂ„handlare, bara att slanta upp. KS köp och sĂ€lj, bara slanta upp. GĂ„ till AD och köp nĂ„gra guldur för att komma in pĂ„ kön, bara slanta upp.
Har försökt komma i kontakt med nÄgra dÀr. Nu Àr jag medveten om att Daytona har ökat kraftigt de sista, men de ockerpriserna jag finner dÀr Àr lite vÀl högt kan jag tycka? ELLER?Du fÄr vÀnda dig till grÄhandlare. Har du kollat blocket?
Köp för det tokhöga marknadspriset eller köp annan klocka, finns inget annat att vÀlja pÄ tyvÀrr!Har försökt komma i kontakt med nÄgra dÀr. Nu Àr jag medveten om att Daytona har ökat kraftigt de sista, men de ockerpriserna jag finner dÀr Àr lite vÀl högt kan jag tycka? ELLER?
Om man ska sammanfatta: Slanta upp!GrÄhandlare, bara att slanta upp. KS köp och sÀlj, bara slanta upp. GÄ till AD och köp nÄgra guldur för att komma in pÄ kön, bara slanta upp.
Det Àr marknadspriset du ser och det Àr vad du fÄr betala om du vill ha klockanHar försökt komma i kontakt med nÄgra dÀr. Nu Àr jag medveten om att Daytona har ökat kraftigt de sista, men de ockerpriserna jag finner dÀr Àr lite vÀl högt kan jag tycka? ELLER?
Mao slanta upp! @ChrisGDet Àr marknadspriset du ser och det Àr vad du fÄr betala om du vill ha klockan
VÀnta 10 Är, det Àr helt sjukt.. Eller slanta upp..Har lÀnge varit intresserad av att köpa mig en Daytona, men fÄr SAMMA svar frÄn alla ÄterförsÀljare.
Ha en fortsatt fin dag,
/Chris
MysigDÄ fÄr jag posta i Daytona-trÄden! Kul!
Ăr vĂ€ntelistan idag pĂ„ 10 Ă„r? Har nĂ„gon erfarenhet av att köpa frĂ„n AD utanför Sveriges grĂ€nser eller frĂ„n Chrono24? Tacksam för svarVĂ€nta 10 Ă„r, det Ă€r helt sjukt.. Eller slanta upp..
Ăr vĂ€ntelistan idag pĂ„ 10 Ă„r? Har nĂ„gon erfarenhet av att köpa frĂ„n AD utanför Sveriges grĂ€nser eller frĂ„n Chrono24? Tacksam för svar
Finns det EN "generell" vÀntelista samtliga hamnar pÄ? Eller har varje AD sin enskilda lista?Det finns ingen absolut tid pÄ vÀntelistan, den Àr i allra högsta grad dynamisk.
Inte första eller sista gÄngen frÄgan stÀlls hÀr eller i alla andra trÄdar:Finns det EN "generell" vÀntelista samtliga hamnar pÄ? Eller har varje AD sin enskilda lista?
Finns det EN "generell" vÀntelista samtliga hamnar pÄ? Eller har varje AD sin enskilda lista?