• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Har lÀnge varit intresserad av att köpa mig en Daytona, men fÄr SAMMA svar frÄn alla ÄterförsÀljare.
"MÄnga intresserade och vi tar ej emot fler bestÀllningar." "Har du inte handlat hos oss tidigare kan vi inte placera dig i vÄr kö." etc etc
Om nu en Daytona Àr den klockan jag vill köpa.. HUR gÄr jag tillvÀga?! GÄr det ens att fÄ tag pÄ ett exemplar? BerÀtta gÀrna vilka alternativ som finns.

Ha en fortsatt fin dag,
/Chris
Bara slanta upp... ;)
https://klocksnack.se/threads/rolex-daytona-116500ln.95859/

P.S har ingen relation till annonsen.

Kan vara vÀrre...kolla min bad boy!
20180911_182209.jpg
20180911_182243.jpg

Halka pÄ vÀg ner i garaget. .ansiktet eller klockan.
Nu i efterhand skulle jag ha valt ansiktet.
Ähh den har sin charm sĂ„ hĂ€r med.

Minns för nÄgot Är sedan pÄ en uteservering dÄ jag föll baklÀnges frÄn en pall efter att ha fÄtt i mig lite för mycket av det goda. VÀnsterarmen Äkte instinktivt rakt upp i luften för att hÄllas sÄ lÄngt borta frÄn trottoaren som möjligt medan bakhuvudet fick ta emot smÀllen:)

Yep, fortfarande ingen som nappat pÄ min 116500 för utsatt pris. Kanske mÄste ta och göra en liten prisjustering trots allt!:hilarious:
Varför skulle nÄgon? Man fÄr vÀl en i princip ny för de pengarna och din Àr vÀldigt repad pÄ lÄset. Ska inte spekulera i vad du fÄr betalt för den men hade jag velat ha en sÄ hade jag köpt en i finare skick eller ny för de pengarna

Minns för nÄgot Är sedan pÄ en uteservering dÄ jag föll baklÀnges frÄn en pall efter att ha fÄtt i mig lite för mycket av det goda. VÀnsterarmen Äkte instinktivt rakt upp i luften för att hÄllas sÄ lÄngt borta frÄn trottoaren som möjligt medan bakhuvudet fick ta emot smÀllen:)
Hade jag haft en paul newman's paul newman pÄ mig för dryga 180.000.000kr hade jag gjort samma sak. Men övrigt vÀrdesÀtter jag mitt huvudparti med allt vad det betyder högre Àn en klocka.
LÀttare att skaffa ny klocka Àn ett nytt huvud ;)

Hade jag haft en paul newman's paul newman pÄ mig för dryga 180.000.000kr hade jag gjort samma sak. Men övrigt vÀrdesÀtter jag mitt huvudparti med allt vad det betyder högre Àn en klocka.
LÀttare att skaffa ny klocka Àn ett nytt huvud ;)

Är man sĂ„ knall att man faller av en stol tar man troligtvis inte sĂ„ mĂ„nga bra beslut:)

Tillbaka
Topp