Det har du helrĂ€tt i vĂ„gar inte ha pĂ„ dyra klockor nĂ€r jag vet att det kommer bli nĂ„gra (lĂ€s mĂ„nga) för mycketĂr man sĂ„ knall att man faller av en stol tar man troligtvis inte sĂ„ mĂ„nga bra beslut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det har du helrĂ€tt i vĂ„gar inte ha pĂ„ dyra klockor nĂ€r jag vet att det kommer bli nĂ„gra (lĂ€s mĂ„nga) för mycketĂr man sĂ„ knall att man faller av en stol tar man troligtvis inte sĂ„ mĂ„nga bra beslut
Ja, den ligger stilla en del. Roterar den med tvÄ andra klockor. TyvÀrr sÄ kom knastret tillbaks sÄ nÀsta helg lÀmnar jag in den till Rob E. Lika bra att fÄ den kollad sÄ slipper man gÄ och fundera pÄ om det Àr skadligt för urverket pÄ sikt.Gott att det löste sig.
Varför behöver du dra upp den, ligger den mkt still?
Ja, den ligger stilla en del. Roterar den med tvÄ andra klockor. TyvÀrr sÄ kom knastret tillbaks sÄ nÀsta helg lÀmnar jag in den till Rob E. Lika bra att fÄ den kollad sÄ slipper man gÄ och fundera pÄ om det Àr skadligt för urverket pÄ sikt.
Dela gÀrna med dig vad dom sÀger senJa, den ligger stilla en del. Roterar den med tvÄ andra klockor. TyvÀrr sÄ kom knastret tillbaks sÄ nÀsta helg lÀmnar jag in den till Rob E. Lika bra att fÄ den kollad sÄ slipper man gÄ och fundera pÄ om det Àr skadligt för urverket pÄ sikt.
Trist att höra. Vad roterar du den med?
Ouch!!! Ăven om jag försöker intala mej sjĂ€lv att jag Ă€r en player sĂ„ hade det dĂ€r svidit hĂ„rt!Kan vara vĂ€rre...kolla min bad boy!
HĂ„ller med...gĂ„r bara inte att ha den sĂ„hĂ€r.Ouch!!! Ăven om jag försöker intala mej sjĂ€lv att jag Ă€r en player sĂ„ hade det dĂ€r svidit hĂ„rt!
Hade nog inte fÄtt ro i kroppen förrÀn jag lÀmnat in klockan till ur-doktorn...
LÀmnade in den idag hos Rob E och urmakaren drog lite i kronan och sa att det kÀndes som klinkerhjulet. Vi fÄr se vad det utmynnar i.Dela gÀrna med dig vad dom sÀger sen
Tack för uppdatering! Det kommer lösa sig!LÀmnade in den idag hos Rob E och urmakaren drog lite i kronan och sa att det kÀndes som klinkerhjulet. Vi fÄr se vad det utmynnar i.
Klart du ÀrIm back
Im back
Första gĂ„ngen jag testar den, kört vit och svart 116500 tidigare. Kul att testa olika116520 Ă€r helt klart underskattad! Ălskar chromen
Första gÄngen jag testar den, kört vit och svart 116500 tidigare. Kul att testa olika
FÄr testa slÀnga pÄ jubileeJag Àr i laget om svart urtavla, men jag tror den vita du har pÄ ett jubileeband kan bli jÀkligt hett
I sverige?SÄ stÄr man i alla fall pÄ en kölista. Trodde aldrig jag skulle övervÀga Daytona, men den nya vita har övertygat mer och mer. à terkommer i trÄden om 5-10 Är.
Snyggt och grattis!Im back
Mm, inte gjort nÄgra mer avancerade jordenruntsvep.I sverige?
Har fÄtt intrycket av att svenska ADs redan hade maxade vÀntelistor. Dock vet jag inte vad du har för relation till din AD.Mm, inte gjort nÄgra mer avancerade jordenruntsvep.
Tack!Riktigt bra val! HÀr kommer en bild pÄ min
TillrÀckligt bra för att komma in pÄ en lista. Inte tillrÀckligt bra för att ta en VIP-plats pÄ en lista. Men som sagt. Prediktionen frÄn ADn var 5-10 Är.Har fÄtt intrycket av att svenska ADs redan hade maxade vÀntelistor. Dock vet jag inte vad du har för relation till din AD.
Men det Àr faktiskt riktigt bra att ens hamna pÄ listan hos svensk AD
BÄda Àr fina men panda Àr kul och kÀnns lite sportigareTack!
TÀnkt pÄ din tavla minst 50 gÄnger pÄ en timme nu
SÀlj tavlan till migBÄda Àr fina men panda Àr kul och kÀnns lite sportigare