• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Gott att det löste sig.
Varför behöver du dra upp den, ligger den mkt still?
Ja, den ligger stilla en del. Roterar den med tvÄ andra klockor. TyvÀrr sÄ kom knastret tillbaks sÄ nÀsta helg lÀmnar jag in den till Rob E. Lika bra att fÄ den kollad sÄ slipper man gÄ och fundera pÄ om det Àr skadligt för urverket pÄ sikt.

Ja, den ligger stilla en del. Roterar den med tvÄ andra klockor. TyvÀrr sÄ kom knastret tillbaks sÄ nÀsta helg lÀmnar jag in den till Rob E. Lika bra att fÄ den kollad sÄ slipper man gÄ och fundera pÄ om det Àr skadligt för urverket pÄ sikt.
Dela gÀrna med dig vad dom sÀger sen :)

Trist att höra. Vad roterar du den med?
20180820_185509.jpg

Ouch!!! Även om jag försöker intala mej sjĂ€lv att jag Ă€r en player sĂ„ hade det dĂ€r svidit hĂ„rt!
Hade nog inte fÄtt ro i kroppen förrÀn jag lÀmnat in klockan till ur-doktorn...
HÄller med...gÄr bara inte att ha den sÄhÀr.
LÄs och lÀnk bitar Àr bestÀllde hos Bergströms :)

SĂ„ stĂ„r man i alla fall pĂ„ en kölista. Trodde aldrig jag skulle övervĂ€ga Daytona, men den nya vita har övertygat mer och mer. Återkommer i trĂ„den om 5-10 Ă„r. :confused:

Har fÄtt intrycket av att svenska ADs redan hade maxade vÀntelistor. Dock vet jag inte vad du har för relation till din AD.
Men det Àr faktiskt riktigt bra att ens hamna pÄ listan hos svensk AD :)
TillrÀckligt bra för att komma in pÄ en lista. Inte tillrÀckligt bra för att ta en VIP-plats pÄ en lista. Men som sagt. Prediktionen frÄn ADn var 5-10 Är.

Tillbaka
Topp