• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Sjukt snygg pÄ of!
Mmm

6C8825C1-D7DC-4709-9644-F21499744BE1.jpeg

Efter flera Ärs av "lugn" pÄ klockfronten drabbades jag av ett bakslag av klockintresset i höst. Jag arbetar nu för en samling pÄ tre klockor, varav en redan Àr inköpt (se inlÀgg i presentation - ny pÄ forumet). Den första klockan var den "minst besvÀrliga" att köpa - en Breitling Aerospace Evo. Nu vÀntar jag pÄ nÀsta - en hulk 116610LV och hoppas pÄ samtalet (eller snarare ett SMS) kommande mÄnad(er) - den ska vara en gÄva till mig för att uppmÀrksamma en bemÀrkelsedag kommande mÄnad.
Den tredje och slutliga klockan jag Àr ute efter att köpa Àr en Rolex Daytona. Den jag allra helst vill ha Àr den i stÄl och med vit urtavla (116500LN). Inte helt enkelt att fÄ köpa den dock som alla sÀkert förstÄr. DÀrför har jag börjat snegla pÄ 116503, two-tone. Jag tycker den Àr riktigt fin, men jag Àr orolig för att den Àr för bling-bling vilket blir svÄrt pÄ jobbet och vissa andra ideella sammanhang som jag förtroendeuppdrag inom.

IgÄr hade hade jag vÀgarna förbi Rob Engström @ROB-1832 och provade den pÄ armen för första gÄngen. Fantastisk service - oerhört trevligt bemötande och vÀldigt hjÀlpsam personal. Passade pÄ att ta lite wrist-shots - sÄ vad tycks? För mycket bling-bling? Den Àr tÀnkt att gÄ i rotation med Aerospace Evo och Hulken...

Simon

IMG_3856.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp