Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra!Blir inte mycket bÀttre Àn sÄ hÀrJo, kanske en 116519LN i vitguld dÄ.
SĂ„lt tavlan?
Blir inte mycket bÀttre Àn sÄ hÀrJo, kanske en 116519LN i vitguld dÄ.
Riktigt snyggt! Funderar pÄ att göra samma med min vita. Eller sÄ blir det ett rubber B till sommaren...
Ja, fick för mycket wannabe vibbar/pikarSÄlt tavlan?
Den Àr fruktansvÀrt bra! FÄr mig att vilja slÀnga pÄ ett lÀder pÄ min! Blir inte lika bra men sÄ nÀra jag kommer!Kom tillbaka frÄn service igÄr. Jösses vad bra den Àr
Va? Det dummaste jag hört. Tyckte den var sÄ bra att man nÀstan funderade pÄ en sjÀllös överprisad stÄlklocka.Ja, fick för mycket wannabe vibbar/pikar![]()
Ja, fick för mycket wannabe vibbar/pikar![]()
Ja, fick för mycket wannabe vibbar/pikar![]()
Va? Det dummaste jag hört. Tyckte den var sÄ bra att man nÀstan funderade pÄ en sjÀllös överprisad stÄlklocka.
Fan..ni ger mig Ängest nuTrist att höra. Den var ju mkt bra.
Fan..ni ger mig Ă„ngest nu
![]()
Kan du rekommendera nÄgon som utför oortodoxa tavelbyten pÄ ett professionellt sÀtt?Ja, fick för mycket wannabe vibbar/pikar![]()
FÄr se...den hÀr Àr helt okej den med..lite gubbig baraSkit i folk!
Byt tillbaka.
FÄr se...den hÀr Àr helt okej den med..lite gubbig bara
![]()
Den var sÄ fin. Byt tillbaka.Ja, fick för mycket wannabe vibbar/pikar![]()
Fan..ni ger mig Ă„ngest nu
![]()
Ja, eller hur. Den som var sÄ fin, hade aldrig bytt till vit tavla.Skit i folk!
Byt tillbaka.
BehÄll den dÀr! Tycker det var lite krystat med den andraFÄr se...den hÀr Àr helt okej den med..lite gubbig bara
![]()