Daytooona.
![]()
SÄ jÀkla snygg den dÀr, vÀldigt bra allround-klocka! Suget ökar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Daytooona.
![]()
Sorry, men jag tycker att TT Àr sÄ fult pÄ Daytona...Efter flera Ärs av "lugn" pÄ klockfronten drabbades jag av ett bakslag av klockintresset i höst. Jag arbetar nu för en samling pÄ tre klockor, varav en redan Àr inköpt (se inlÀgg i presentation - ny pÄ forumet). Den första klockan var den "minst besvÀrliga" att köpa - en Breitling Aerospace Evo. Nu vÀntar jag pÄ nÀsta - en hulk 116610LV och hoppas pÄ samtalet (eller snarare ett SMS) kommande mÄnad(er) - den ska vara en gÄva till mig för att uppmÀrksamma en bemÀrkelsedag kommande mÄnad.
Den tredje och slutliga klockan jag Àr ute efter att köpa Àr en Rolex Daytona. Den jag allra helst vill ha Àr den i stÄl och med vit urtavla (116500LN). Inte helt enkelt att fÄ köpa den dock som alla sÀkert förstÄr. DÀrför har jag börjat snegla pÄ 116503, two-tone. Jag tycker den Àr riktigt fin, men jag Àr orolig för att den Àr för bling-bling vilket blir svÄrt pÄ jobbet och vissa andra ideella sammanhang som jag förtroendeuppdrag inom.
IgÄr hade hade jag vÀgarna förbi Rob Engström @ROB-1832 och provade den pÄ armen för första gÄngen. Fantastisk service - oerhört trevligt bemötande och vÀldigt hjÀlpsam personal. Passade pÄ att ta lite wrist-shots - sÄ vad tycks? För mycket bling-bling? Den Àr tÀnkt att gÄ i rotation med Aerospace Evo och Hulken...
Simon
![]()
Tack för ditt franka svar! Det uppskattas!Sorry, men jag tycker att TT Àr sÄ fult pÄ Daytona...
Ăr vĂ€l inte fel med lite bling bling dĂ„ de andra tvĂ„ inte har sĂ„ mycket bling?Efter flera Ă„rs av "lugn" pĂ„ klockfronten drabbades jag av ett bakslag av klockintresset i höst. Jag arbetar nu för en samling pĂ„ tre klockor, varav en redan Ă€r inköpt (se inlĂ€gg i presentation - ny pĂ„ forumet). Den första klockan var den "minst besvĂ€rliga" att köpa - en Breitling Aerospace Evo. Nu vĂ€ntar jag pĂ„ nĂ€sta - en hulk 116610LV och hoppas pĂ„ samtalet (eller snarare ett SMS) kommande mĂ„nad(er) - den ska vara en gĂ„va till mig för att uppmĂ€rksamma en bemĂ€rkelsedag kommande mĂ„nad.
Den tredje och slutliga klockan jag Àr ute efter att köpa Àr en Rolex Daytona. Den jag allra helst vill ha Àr den i stÄl och med vit urtavla (116500LN). Inte helt enkelt att fÄ köpa den dock som alla sÀkert förstÄr. DÀrför har jag börjat snegla pÄ 116503, two-tone. Jag tycker den Àr riktigt fin, men jag Àr orolig för att den Àr för bling-bling vilket blir svÄrt pÄ jobbet och vissa andra ideella sammanhang som jag förtroendeuppdrag inom.
IgÄr hade hade jag vÀgarna förbi Rob Engström @ROB-1832 och provade den pÄ armen för första gÄngen. Fantastisk service - oerhört trevligt bemötande och vÀldigt hjÀlpsam personal. Passade pÄ att ta lite wrist-shots - sÄ vad tycks? För mycket bling-bling? Den Àr tÀnkt att gÄ i rotation med Aerospace Evo och Hulken...
Simon
![]()
Ăr vĂ€l inte fel med lite bling bling dĂ„ de andra tvĂ„ inte har sĂ„ mycket bling?
Personligen hade jag ju hellre lagt pengarna pÄ en TT Àn betalat premium för den keramiska stÄlvarianten!
Om du flyger via Schiphol ofta finns ju chansen att fÄ tag pÄ 116500 för strax över 9000 euro.Jag har börjat snegla Ät den i helguld men med den keramiska vridringen, 116518LN. Den ser helt jÀvla fantastisk ut. Nypris ligger omkring 265 tkr, och jag har lÀst att man kan försöka pruta pÄ helguldsvarianter (ej bekrÀftat dock, tacksam för info om ni vet mer). Med en del prut sÄ Àr man i princip dÀr LW i Stockholm vill ha för en spillrans ny 116500LN...
Faktum Àr att TT-daytonan fanns inne igÄr pÄ Schiphol för 12.866 EUR, men det kÀndes inte rÀtt sÄ jag lÀmnade den och gick.. Och, jag, har inte gett upp om att fÄ sÀtta upp mig pÄ vÀntelistan för sub-Daytonan...
Jag har börjat snegla Ät den i helguld men med den keramiska vridringen, 116518LN. Den ser helt jÀvla fantastisk ut. Nypris ligger omkring 265 tkr, och jag har lÀst att man kan försöka pruta pÄ helguldsvarianter (ej bekrÀftat dock, tacksam för info om ni vet mer). Med en del prut sÄ Àr man i princip dÀr LW i Stockholm vill ha för en spillrans ny 116500LN... Men Ànnu har jag inte gett upp att fÄ sÀtta upp mig pÄ vÀntelistan för sub-Daytonan...
Om du flyger via Schiphol ofta finns ju chansen att fÄ tag pÄ 116500 för strax över 9000 euro.![]()
Ser grymt fina ut! NÀstan magiskt....Tycker 116518 vÀxer lite gÄng för gÄng
![]()
Tycker 116518 vÀxer lite gÄng för gÄng
![]()
Tycker 116518 vÀxer lite gÄng för gÄng
![]()
Jag gillar den i gulguld! NÀr det gÀller Rosé hÄller jag den du har med arabisk tavla högre!Tycker 116518 vÀxer lite gÄng för gÄng
![]()
UrsÀkta men " SÄ helvetes bra"Tycker 116518 vÀxer lite gÄng för gÄng
![]()
Dyrt redan dÄ.![]()
![]()
Uret.se 2008.
Du behöver inte skÀmmas, tÄl att ses hur mÄnga gÄnger som helst..Dubbelpostar utan skam.
![]()
![]()
![]()
Uret.se 2008.
De hade framtidsvision, 2018 priser och ibland högre redan 2008... med andra ord, dyra grÄhandlare som vanligtOm det Àr den sanna prisbilden frÄn 2008 sÄ har priserna inte gÄtt upp speciellt mycket tycker jag. Eller missar jag nÄgot?
BÀsta kombinationen! GrattisPremiÀr i Daytona trÄden med en nyinköpt 116518LN, kombinationen gulguld, champagneurtavla och Oysterflex Àr vÀldigt lyckad. Mycket nöjd, gillar den modernare sportigare looken med Oysterflex pÄ
![]()
![]()
Mycket bra!PremiÀr i Daytona trÄden med en nyinköpt 116518LN, kombinationen gulguld, champagneurtavla och Oysterflex Àr vÀldigt lyckad. Mycket nöjd, gillar den modernare sportigare looken med Oysterflex pÄ
![]()
![]()
Har full förstÄelse att du Àr mycket nöjd, hade jag ocksÄ varit men jag glÀds med dig..PremiÀr i Daytona trÄden med en nyinköpt 116518LN, kombinationen gulguld, champagneurtavla och Oysterflex Àr vÀldigt lyckad. Mycket nöjd, gillar den modernare sportigare looken med Oysterflex pÄ
![]()
![]()
Grattis till en mycket trevlig klocka!PremiÀr i Daytona trÄden med en nyinköpt 116518LN, kombinationen gulguld, champagneurtavla och Oysterflex Àr vÀldigt lyckad. Mycket nöjd, gillar den modernare sportigare looken med Oysterflex pÄ
![]()
![]()
PremiÀr i Daytona trÄden med en nyinköpt 116518LN, kombinationen gulguld, champagneurtavla och Oysterflex Àr vÀldigt lyckad. Mycket nöjd, gillar den modernare sportigare looken med Oysterflex pÄ
![]()
![]()
PremiÀr i Daytona trÄden med en nyinköpt 116518LN, kombinationen gulguld, champagneurtavla och Oysterflex Àr vÀldigt lyckad. Mycket nöjd, gillar den modernare sportigare looken med Oysterflex pÄ
![]()
![]()
Mycket bra, grattisPremiÀr i Daytona trÄden med en nyinköpt 116518LN, kombinationen gulguld, champagneurtavla och Oysterflex Àr vÀldigt lyckad. Mycket nöjd, gillar den modernare sportigare looken med Oysterflex pÄ
![]()
![]()