Rolex har uppdaterat sin hemsida. MĂ€rkte dĂ„ att det verkar skilja fĂ€rg pĂ„ tavlorna till Platona (med och utan diamanter). Ăr det en synvilla eller Ă€r det sĂ„? Om svaret Ă€r ja. Har det alltid varit sĂ„?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rolex har uppdaterat sin hemsida. MĂ€rkte dĂ„ att det verkar skilja fĂ€rg pĂ„ tavlorna till Platona (med och utan diamanter). Ăr det en synvilla eller Ă€r det sĂ„? Om svaret Ă€r ja. Har det alltid varit sĂ„?
Ja subdials pÄ modellen med diamanter Àr samma fÀrg som tavlan va? Medan pÄ den vanliga Àr brun kant pÄ subdials .
Jaha det har jag inte tÀnkt pÄ. KenKun eller Konkas borde ha koll pÄ det. Helst Konkas som bytte frÄn vanlig tavla till tavlan med diamanter.Japp, subdialsen Àr jag med pÄ men det verkar vara en mer ljusblÄ fÀrg pÄ diamant.
TÀnk pÄ att bilderna du ser pÄ Rolex hemsida Àr renderade ocksÄ, och Àven om det vore riktiga bilder spelar ju ljus extremt stor roll.
TÀnk pÄ att bilderna du ser pÄ Rolex hemsida Àr renderade ocksÄ, och Àven om det vore riktiga bilder spelar ju ljus extremt stor roll.
Sen sÀger jag inte att det inte Àr skillnad mellan dom pÄ riktigt, men ÀndÄ. Det blir ju fel att kolla pÄ bilder pÄ nÀtet för att jÀmföra.
Ja den ser synnerligen grĂ„are/mindre fĂ€rgglad utKolla pĂ„ Rolex hemsida. Ăven dĂ€r skiljer det.![]()
Köp bĂ„da sĂ„ fĂ„r vi seKolla pĂ„ Rolex hemsida. Ăven dĂ€r skiljer det.![]()
Köp bÄda sÄ fÄr vi se![]()
Dock gÀller dessa 8 Är bara stÄlklockorna. Vill du ha en guld/rosé Daytona sÄ tar det bara nÄgra mÄnader om de inte har den i lager. Va inne pÄ Bergströms Ur och sÄ va det dÀr, de hade lite Daytonas inne ocksÄ!!Oavsett hög- eller lÄgkonjunktur finns det ingen absolut tid pÄ vÀnte- intresselista, den Àr i allra högsta grad dynamisk och godtycklig, den funkar inte som kön till förskoleplats om man sÀger sÄ. FÄr du höra att kön Àr 8Är sÄ Àr chansen att du kommer fÄ en överhuvudtaget rÀtt liten skulle jag tro.
Dock gÀller dessa 8 Är bara stÄlklockorna. Vill du ha en guld/rosé Daytona sÄ tar det bara nÄgra mÄnader om de inte har den i lager. Va inne pÄ Bergströms Ur och sÄ va det dÀr, de hade lite Daytonas inne ocksÄ!!
Va inne pÄ Oysterflex i Rosé med chokladurtavla, men gillade det inte nÀr jag vÀl hade den pÄ mig!! SÄ det blev ingen Daytona. Forskar vidare!! VIKTIGT att kÀnna och klÀmma innan man köper!! Det har jag lÀrt mig!!Vilken köpte du?
Dagens jobbDaytona.
Mycket snygg klocka!
16520 & 116520
![]()
Ser ut att vara bra bandstift pÄ den högra!16520 & 116520
![]()
Mycket trevligDagens jobbDaytona.
![]()
Vad vÀger din? TÀnkte jÀmföra med stÄl pÄ OFTack sÄ mycket!
![]()
Vad vÀger din? TÀnkte jÀmföra med stÄl pÄ OF
Vet ej, kollar pÄ mÄndag, har lite mindre vÄgar dÀr. Jag gissar nÄgonstans mellan 100g - 12,3kg.
163g för 116519LN, sÄ 53g merMin kan vÀl vÀga 50g till kanske.
163g för 116519LN, sÄ 53g mer
Sjukt snygg pÄ of!