Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr det inge fel pÄEn fattig stÄlare...
![]()
Den dÀr saknar man ju lite nÀr man ser dina bilder...fÄr jag villigt erkÀnna!Sa nÄgon guld?
![]()
Grymt snyggSa nÄgon guld?
![]()
Bara att flippa tillbaka den, sÄ blir cirkeln slutenDen dÀr saknar man ju lite nÀr man ser dina bilder...fÄr jag villigt erkÀnna!
Mycket snyggt, förstÄr ju varför de gÄr över listDaytonar vidare.
![]()
Mycket snyggt, förstÄr ju varför de gÄr över list![]()
Vad tycker du? Lite lÀtt pÄ armen jÀmfört med dina guldare?LÄnedaytonan![]()
![]()
Den kÀnns liten och nÀttVad tycker du? Lite lÀtt pÄ armen jÀmfört med dina guldare?![]()
Men typ samma pris, he heDen kÀnns liten och nÀtt![]()
Mycket omotiverat pris enligt migMen typ samma pris, he he
Service historik âokĂ€ndâ?Hej pĂ„ er,
Min kollega ska eventuellt sĂ€lja sin Daytona men varken jag eller han har speciellt bra koll pĂ„ vad man kan fĂ„ idag nĂ€r priserna pĂ„ dessa dragit ivĂ€g. Ăr det nĂ„gon hĂ€r som har lust att hjĂ€lpa oss lite?
Han Àr enda Àgaren och den Àr uttagen i Sverige 2008. Givetvis fullset och aldrig polerad.
NÄgon hÀr som Àr sugen kanske?![]()
![]()
Den Ă€r inte servad men gĂ„r bra.Service historik âokĂ€ndâ?![]()
Skarpt fotat va
Klart man Àr sugen. Beror ju pÄ just prisetHej pÄ er,
Min kollega ska eventuellt sĂ€lja sin Daytona men varken jag eller han har speciellt bra koll pĂ„ vad man kan fĂ„ idag nĂ€r priserna pĂ„ dessa dragit ivĂ€g. Ăr det nĂ„gon hĂ€r som har lust att hjĂ€lpa oss lite?
Han Àr enda Àgaren och den Àr uttagen i Sverige 2008. Givetvis fullset och aldrig polerad.
![]()
Hej pÄ er,
![]()
Köp den du har lÄnat ist, den nya Àr mkt snyggare!Klart man Àr sugen. Beror ju pÄ just priset![]()
Varför frÄgar du dÄ?VÀrderade min oservade svensksÄlda med vit tavla med repor 2009 130-140k hos Rob Engström.