Svarade en annan som frÄgadeVarför frÄgar du dÄ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Svarade en annan som frÄgadeVarför frÄgar du dÄ?![]()
Stort tack! Full set med?VÀrderade min oservade svensksÄlda med vit tavla med repor 2009 130-140k hos Rob Engström.
Sorry blandade ihop erSvarade en annan som frÄgade![]()
Jo jag har den ju som pant tills han betalat min gamla 116618 till fullo. FÄr se om han skakar fram kulor eller om den blir minKöp den du har lÄnat ist, den nya Àr mkt snyggare!
KöpSista dagarna med denna![]()
![]()
VadÄrÄ
Yes, box med cert och lÀnkar. VÀrderat maj.Stort tack! Full set med?
Har fortfarande svÄrt att acceptera överpriset. Tror inte det hÄller(kan sÄ klart ha fel).VadÄrÄ
Det mittersta bandet tycker jag Àr riktigt fint! Jag tror att jag lagt upp just den bilden i trÄden tidigare men det verkar inte vara sÄ populÀrt med lÀder pÄ (6-siffriga) daytonas hÀrTÀnkte prova lÀder,om ni gillar nÄgon vilken i sÄ fall?![]()
![]()
![]()
Jag gillar ocksÄ det grÄ bÀstaDet mittersta bandet tycker jag Àr riktigt fint! Jag tror att jag lagt upp just den bilden i trÄden tidigare men det verkar inte vara sÄ populÀrt med lÀder pÄ (6-siffriga) daytonas hÀr![]()
BÄde 16520 och 116500 gör sig kanon pÄ band. Givet dock att den typiske Daytonaköparen inte direkt skulle sÀtta ett skinnband pÄ.Det mittersta bandet tycker jag Àr riktigt fint! Jag tror att jag lagt upp just den bilden i trÄden tidigare men det verkar inte vara sÄ populÀrt med lÀder pÄ (6-siffriga) daytonas hÀr![]()
Senaste daytonan passar bÀttre pÄ lÀnk eller gummi, tycker inte att sÄdana lÀderband passar mot den glansiga keramiska glasringenTÀnkte prova lÀder,om ni gillar nÄgon vilken i sÄ fall?![]()
![]()
![]()
Varför?Min första Daytona. Helt klart över förvÀntan! MÄste hitta en ny tavla till den bara
![]()
Min första Daytona. Helt klart över förvÀntan! MÄste hitta en ny tavla till den bara
![]()
Varför?![]()
GÀrna en vitguldstavla, Àven om det egentligen inte blir rÀtt. Tycker att denna tavlan Àr lite tristGrattis!
Vad ska du köra för tavla?
InstÀmmer, har ocksÄ svÄrt för sex-siffrig Daytona utan end-links, den moderna looken med keramisk bezel funkar inte tycker jag med vintage stuket utan end-links och mellanrum mellan klocka och lÀderbandSenaste daytonan passar bÀttre pÄ lÀnk eller gummi, tycker inte att sÄdana lÀderband passar mot den glansiga keramiska glasringen
Mycket bra, hur lÀnge har du varit OWG med 116519LN nu?
Mycket bra, hur lÀnge har du varit OWG med 116519LN nu?
GÀrna en vitguldstavla, Àven om det egentligen inte blir rÀtt. Tycker att denna tavlan Àr lite trist
Gillar de flesta, tar det jag fÄr tag pÄVilken WG tavla hade du tÀnkt? Den blÄa Àr trevlig.