Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Verkar sitta lite löst?
Du fÄr ladda upp bild pÄ nÀr det Àr fixat. Gillar idénJa, lite löst sitter det för tillfÀllet. Sen bygger ju fenorna lite med sÄ blir inte helt rÀttvist pÄ bild tycker jag.
Du fÄr ladda upp bild pÄ nÀr det Àr fixat. Gillar idén
Snyggt!! Ăr sjukt nöjd med min. Drog i röda visare i subdialsen för nĂ„gon vecka sedan ocksĂ„, blev rĂ€tt ballt.Dags för tavelbyte pĂ„ stĂ„l-Daytonan. Blir franken, men snyggt!
![]()
Sjukt bra!Snyggt!! Ăr sjukt nöjd med min. Drog i röda visare i subdialsen för nĂ„gon vecka sedan ocksĂ„, blev rĂ€tt ballt.
![]()
![]()
Vackert! LĂ€ngar tills min Ă€r klarSnyggt!! Ăr sjukt nöjd med min. Drog i röda visare i subdialsen för nĂ„gon vecka sedan ocksĂ„, blev rĂ€tt ballt.
![]()
![]()
Ăr det för stĂ„lmodellen med wg tavla?Snyggt!! Ăr sjukt nöjd med min. Drog i röda visare i subdialsen för nĂ„gon vecka sedan ocksĂ„, blev rĂ€tt ballt.
![]()
![]()
Ser ut sĂ„. Snyggt blir det!!Ăr det för stĂ„lmodellen med wg tavla?
Verkligen snyggt precis som att sÀtta m3 emblem pÄ en 325, snyggt men lite genantSer ut sÄ. Snyggt blir det!!
Yes sir!Ăr det för stĂ„lmodellen med wg tavla?
Haha njae, hÄller delvis med. Skulle snarare i sÄ fall sÀga att det Àr som att lackera om en E46 325i i Laguna Seca Blue (endast tillgÀnglig frÄn fabrik för m3, ni som inte Àr bmw-nördar). Kan inte hÄlla med om att m3-emblem Àr snyggt pÄ en icke m3, ser inte ens bra ut pÄ en m3Verkligen snyggt precis som att sÀtta m3 emblem pÄ en 325, snyggt men lite genant
Fast att nejHaha njae, hÄller delvis med. Skulle snarare i sÄ fall sÀga att det Àr som att lackera om en E46 325i i Laguna Seca Blue (endast tillgÀnglig frÄn fabrik för m3, ni som inte Àr bmw-nördar). Kan inte hÄlla med om att m3-emblem Àr snyggt pÄ en icke m3, ser inte ens bra ut pÄ en m3![]()
Sjukt bra! (men lite fusk)Franken, men bÀttre!
![]()
![]()
Finns en som ser ut sÄ dÀr frÄn början, köp den istÀlletFranken, men bÀttre!
![]()
![]()
Kombinationen gulguld Daytona med grön sunburst tavla Àr helt magisk, bÀsta gulguld Daytona pÄ lÀnk helt klart! Hur smakar whiskyn förresten
HÄll hÄrt i dinkan John Mayer har precis skickat priset genom taket med sin profetia gÀllande mocellen
Tack Swizz!Kombinationen gulguld Daytona med grön sunburst tavla Àr helt magisk, bÀsta gulguld Daytona pÄ lÀnk helt klart! Hur smakar whiskyn förresten![]()
Han Àr ju daytonaguru sÄ han har sÀkert rÀttHÄll hÄrt i dinkan John Mayer har precis skickat priset genom taket med sin profetia gÀllande mocellen
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=667113
Gratulerar, vÀldigt snygg modellFörsta posten i daytona trÄden
116515LN![]()
GrattisFörsta posten i daytona trÄden
116515LN![]()