Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Varför kÀnner du att du mÄste göra det?FÄr hÄlla liv i trÄden
![]()
Varför kÀnner du att du mÄste göra det?
Var i detta fall bara lite nyfiken pĂ„ hur folk tĂ€nker. Förra gĂ„ngen jag frĂ„gade tramsade bara den numer försvunna anvĂ€ndaren. Ăr inte min sak att avgöra hur andra anvĂ€nder forumet, men hade inte viljat bumpa en trĂ„d tre gĂ„nger i rad utan att kĂ€nna att jag tillför nĂ„got. SĂ„klart helt ok att tycka det tillför nĂ„got med ytterligare en bild pĂ„ din fina daytona. Tack för ditt Ă€rliga svar och tĂ€nk inte för mycket pĂ„ mitt gnĂ€ll.Legitim frĂ„ga.
Gissar att uttrycket âhĂ„lla liv i trĂ„denâ Ă€r forumets variant pĂ„ smĂ„prat (som jag anar att du inte Ă€r ett stort fan av) och pĂ„ nĂ„got vis kĂ€ndes det bĂ€ttre vid tillfĂ€llet att smĂ„prata Ă€n att bara posta bild.
Det var inte helt genomtÀnkt men det Àr kanske din poÀng och dÄ har du helt rÀtt.
Var i detta fall bara lite nyfiken pĂ„ hur folk tĂ€nker. Förra gĂ„ngen jag frĂ„gade tramsade bara den numer försvunna anvĂ€ndaren. Ăr inte min sak att avgöra hur andra anvĂ€nder forumet, men hade inte viljat bumpa en trĂ„d tre gĂ„nger i rad utan att kĂ€nna att jag tillför nĂ„got. SĂ„klart helt ok att tycka det tillför nĂ„got med ytterligare en bild pĂ„ din fina daytona. Tack för ditt Ă€rliga svar och tĂ€nk inte för mycket pĂ„ mitt gnĂ€ll.
Kör pÄ @thewallin, det postas ju inte sÄ mycket i denna trÄd just nu för övrigt ÀndÄ vilket Àr lite syndFÄr hÄlla liv i trÄden
![]()
John Mayer, Àr det du?#backathewallin
![]()
John Mayer, Àr det du?
Jag uppskattar alltid nÀr det stÄr att man fÄtt en notis uppe till höger och ser att det Àr DAYTONA-trÄden.FÄr hÄlla liv i trÄden
![]()
2 sjuka Daytona endÄ
Har den inte pĂ„ armen nu men bilder kommerSer gĂ€rna fler bilder av @Divemaster âs sulfater med gröna tavlan![]()
![]()
Har den inte pÄ armen nu men bilder kommerslÀnger upp en gammal sÄlÀnge
B-r-o-r!!!#backathewallin
![]()
Fantastiskt jÀkla bra!![]()
Har den inte pÄ armen nu men bilder kommerslÀnger upp en gammal sÄlÀnge
Dags för tavelbyte pÄ stÄl-Daytonan. Blir franken, men snyggt!
![]()
Köpte en till en vÀn ocksÄ som ville ha en exakt likadanDu var tvungen att köpa tvÄ?
Verkar sitta lite löst?