• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DB15

Bytte klocka med DB15 och klockan var i utlovat skick och kom mycket väl förpackad. 100% goodguy!

Senast ändrad:
Köpte 2 Seiko's av Daniel, värde 7,5k. Jag betalade på förhand och klockorna skickades snabbt efter det. Bra kommunikation, trevlig säljare och klockorna stämde med beskrivningen. Helt klart GG!

Köpte en klocka av @DB15 på distans. Inga som helst konstigheter och kanontrevlig säljare som jag gärna gör affärer med igen. Klockan var precis som beskriven, skickades snabbt för att komma fram innan helgen och kom omsorgsfullt packad. 100% GG

Köpt en skön gammal quartzare - hur smidig affär som helst! Snabb korrespondens, snabb leverans = 100% GG!!

Sålt en vintageklocka till Daniel, krångelfri och smidig affär och trevlig kontakt - GG!

Har gjort byte med herrn, utan några problem som helst, gött snack och 100% ärlig ,
Helt klart en GG i min bok!

Köpt klocka. Något bättre beskrivning hade inte skadat, -utrett och klart.
I övrigt bra kommunikation, bra paketering och inga konstigheter.

Tillbaka
Topp