Retroklockan
Basic
Wow, otrolig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wow, otrolig
Tackar! Ja den Àr fin!Wow, otrolig
Den finns Àven som en TÀrnan. Denna Àr dock inte min, men sÄld pÄ forumet av @rogart-63 för mÄnga Är sedan.Wow, otrolig
Ăr den till salu nĂ„n gĂ„ng sĂ„ hör av dig .En TĂ€rnan kronograf. Landeron 248. Lite Breitling Top Time vibbar
Absolut, du Ă€r pĂ„ listan!Ăr den till salu nĂ„n gĂ„ng sĂ„ hör av dig .
Den dÀr e cool, riktigt cool!
HÀr kommer bil pÄ en komplett. Hoppas du hittar resten till klockan kan vara sÄ att jag har ett okomplett verk men dock ingen boett.En lite annorlunda sak Àn alla andra, en udda fÄgel kanske man kan sÀga
Och den hÀr skulle man vilja hitta resterande av.
Supertuff! FÄr lÀgga in en Falken pÄ önskelistan dÄHoppas min Falken har svensk anknytning.. Àr inte helt sÀker.. panelen !!
@Highvalley du har ju bra koll pÄ reklambilder etc? NÄgot pÄ detta tema?Har försökt hitta lite Àldre reklamblad eller skyltar om dessa fÄglar utan större framgÄng...
Ăr det nĂ„gon annan som har nĂ„got i den stilen att dela?
Trevlig, men inte riktigt likadan, det Àr ju en annan fÄgel inte för att jag letat aktivt men ser ganska svÄrt ut att hitta, vet ju inte ens vilket verk det ska vara, vad var det du hade?HÀr kommer bil pÄ en komplett. Hoppas du hittar resten till klockan kan vara sÄ att jag har ett okomplett verk men dock ingen boett.
Har försökt hitta lite Àldre reklamblad eller skyltar om dessa fÄglar utan större framgÄng...
Ăr det nĂ„gon annan som har nĂ„got i den stilen att dela?
Har nÄgra stycken. Kan rota lite i arkivet och Äterkomma i Àrendet. SÄ hÀr kunde en annons för Svalan se ut 1951. Det fanns en stor affisch för nÄgot svenskt mÀrke pÄ den stora skivbörsen norr om S:t Eriksplan i Stockholm för nÄgra mÄnader sedan. Kan vara vÀrt en titt om man har vÀgarna förbi. Men jag minns inte om det var nÄgon av fÄglarna.@Highvalley du har ju bra koll pÄ reklambilder etc? NÄgot pÄ detta tema?
Slarvigt av mig jag Àr en kass fÄgelskÄdare. Skall se om jag hittar det andra verket.Trevlig, men inte riktigt likadan, det Àr ju en annan fÄgel inte för att jag letat aktivt men ser ganska svÄrt ut att hitta, vet ju inte ens vilket verk det ska vara, vad var det du hade?
Grymt!Har nÄgra stycken. Kan rota lite i arkivet och Äterkomma i Àrendet. SÄ hÀr kunde en annons för Svalan se ut 1951. Det fanns en stor affisch för nÄgot svenskt mÀrke pÄ den stora skivbörsen norr om S:t Eriksplan i Stockholm för nÄgra mÄnader sedan. Kan vara vÀrt en titt om man har vÀgarna förbi. Men jag minns inte om det var nÄgon av fÄglarna.