Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den var riktigt cool. Storlek?SjöfÄgel
Coola siffror!
Tack! Jo aldrig fel med öppen 6aCoola siffror!
Tack! 35 mm, perfekt tycker jag.Den var riktigt cool. Storlek?
Nyss hemkommen, Svalan Sportsman.
Modellbröder!
HÀrligt, tack för att du delar!Fick hem riktigt rolig lÀsning hÀrom veckan! Katalog, dokument och nÄgra gamla reklamaffischer frÄn TÀrnan och RÀtt Tid AB. HÀr kommer lite utdrag
Bra med en katalog som hjÀlper en att vÀlja ur!Fick hem riktigt rolig lÀsning hÀrom veckan! Katalog, dokument och nÄgra gamla reklamaffischer frÄn TÀrnan och RÀtt Tid AB. HÀr kommer lite utdrag
...Den har lossnat. Nu ska jag bara leta upp negativa bandstift och bestĂ€mma mig för nĂ„t lĂ€mpligt band.Hejar pĂ„ tummlossning! Ăven om denna ocksĂ„ var en riktig goding
Den dÀr Sea Cup:en var galet fin!NÄgra fÄglar jag har/haft...
Vilka indexmarkeringarDenna Àter ÀndÄ tÀrnor, svalor o mÄsar till frukost
HĂ„ller med heltVilka indexmarkeringar
DĂ„sĂ„... Svalan i 18k. Boettens trevliga 34mm gömmer ett AS1203.Hejar pĂ„ tummlossning! Ăven om denna ocksĂ„ var en riktig goding
OtroligDÄsÄ... Svalan i 18k. Boettens trevliga 34mm gömmer ett AS1203.
Men just nu pÄ lite för smalt lÀderNATO. Ska ordna bÀttre band tills den ska ut pÄ marknaden.
Ja, den blev vÀldigt bra efter service. Tanken Àr att den och lite annat, bÄde klockor och smycken, sÄ smÄningom ska ut i vÄr webshops "vintagehörna".Otrolig
Trevlig!Bumpar med en Svala