Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prova uret.seOm ni skulle beställa en Hamilton, vilken sida skulle ni köpa ifrån?
Jag provad att beställa en ifrån Klockkungarna.se men det tog 10 veckor och sedan så fick jag ett mejl där det stod att dom inte kunde leverera den...
Om ni skulle beställa en Hamilton, vilken sida skulle ni köpa ifrån?
Jag provad att beställa en ifrån Klockkungarna.se men det tog 10 veckor och sedan så fick jag ett mejl där det stod att dom inte kunde leverera den...
Yes! Tackar så mycket, kollade på ett par modellor hos just uret.se men deras beskrivning av vissa klockor av märket Hamilton stämde inte överens medProva uret.se
Mystiskt värre...Yes! Tackar så mycket, kollade på ett par modellor hos just uret.se men deras beskrivning av vissa klockor av märket Hamilton stämde inte överens med
Hamiltons egna beskrivning, kändes lite skumt..
Orangea var fräck!Nya Khaki Navy.. Vad tycks?
Kan inte annat än hålla med. Hamilton blir mer och mer intressant i min bok.Orangea var fräck!
Men dem hade kunnat skippa datumet tycker jagKan inte annat än hålla med. Hamilton blir mer och mer intressant i min bok.
Även där är vi eniga!Men dem hade kunnat skippa datumet tycker jag
Tyckte den var riktigt snygg. Men datumet är ju åt helv*te som sagt...Men dem hade kunnat skippa datumet tycker jag
Hur är den här?Måste väcka tråden lite.
Mycket nöjd med dagens nyförvärv.
Har funderat ett bra tag på en Hamilton och så blev det. En fin Jazzmaster Seaview.
Tack till @1965ek .
Den är riktigt fin. Mycket klocka för pengarna. Har precis sålt den pga annat i sikte men återigen en kanonklocka.Hur är den här?
Jag köpte Nilas klocka, och redan efter några timmar på armen känns den riktigt rätt. Som Nilas skriver känns det som väldigt mycket klocka för pengarna!Den är riktigt fin. Mycket klocka för pengarna. Har precis sålt den pga annat i sikte men återigen en kanonklocka.
Skit, 2a på bollen.Den är riktigt fin. Mycket klocka för pengarna. Har precis sålt den pga annat i sikte men återigen en kanonklocka.
Hör av dig om den av någon anledning vill byta bärare.Jag köpte Nilas klocka, och redan efter några timmar på armen känns den riktigt rätt. Som Nilas skriver känns det som väldigt mycket klocka för pengarna!
Risken känns just nu som väldigt liten, men om det mot förmodan skulle bli så, så ska jag ha dig i åtankeHör av dig om den av någon anledning vill byta bärare.
Gör gärna det, känn ingen press...Risken känns just nu som väldigt liten, men om det mot förmodan skulle bli så, så ska jag ha dig i åtanke
Kul att du blev nöjd, men jag trodde inget annat heller . Riktigt fin.Jag köpte Nilas klocka, och redan efter några timmar på armen känns den riktigt rätt. Som Nilas skriver känns det som väldigt mycket klocka för pengarna!
Och jag sålde till NilasKul att du blev nöjd, men jag trodde inget annat heller . Riktigt fin.
Ja ett så trevligt märke som Hamilton borde fler testa. Säkert inte min sista .Och jag sålde till Nilas
Nästan som en pass around detta
Skulle gärna köpt din Alpina också om plånboken bara hade tillåtit det .Och jag sålde till Nilas
Nästan som en pass around detta
Riktigt cool! Tack för att du delar med digJag har visat den i militär tråden under vintage, men jag lägger upp några bilder här också! En Hamilton H3 från 1978. En intressant detalj är att klockan var avsedd för att kasseras om tidshållningen inte klarade en felmarginal på 1 minut/dygn. Urverket är ett mycket enkelt 7 stenars verk där man ansåg det oekonomiskt att reparera om klockan var defekt (Dispose rad waste). Klockan är ca 33mm med 16 luggar!
Ja den är riktigt trevlig men du vet hur det är när radarn hittar nåt annatSkulle gärna köpt din Alpina också om plånboken bara hade tillåtit det .
En vacker klocka.