Ja, jag har lyckats detektivarbeta mig fram till det . Vart hade du köpt det mörkbruna läderarmbandet som du hade till den? Satt riktigt bra!Och jag sålde till Nilas
Nästan som en pass around detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag har lyckats detektivarbeta mig fram till det . Vart hade du köpt det mörkbruna läderarmbandet som du hade till den? Satt riktigt bra!Och jag sålde till Nilas
Nästan som en pass around detta
Och jag hade köpt den ifall den hade haft den silvriga tavlan och länkJa den är riktigt trevlig men du vet hur det är när radarn hittar nåt annat
Minns inte vart jag köpte det. Det var ett Hirsch Liberty om jag inte minns fel. Mörkbrunt med kontrastsöm passar utmärkt.Ja, jag har lyckats detektivarbeta mig fram till det . Vart hade du köpt det mörkbruna läderarmbandet som du hade till den? Satt riktigt bra!
Tack!!Minns inte vart jag köpte det. Det var ett Hirsch Liberty om jag inte minns fel. Mörkbrunt med kontrastsöm passar utmärkt.
Vad kul! Helt sprillans eller?@Lindellc , kunde inte hålla mig. Fick span på en seaview på eBay. Blev en slant med importavgifter och allt, men det gick inte att inte slå till!
Nej, hoppas den är i bra skick bara... fick betala runt 5k för kalaset.Vad kul! Helt sprillans eller?
Har du fått hem skönheten än?Nej, hoppas den är i bra skick bara... fick betala runt 5k för kalaset.
Jajjemän, det har jag. Mycket nöjd, har använt den flitigt på länk men blir inte riktigt vän med fjärilslåset. Sitter på läderband nu istället. Får väl försöka få till ett wristshot vid tillfälle. Hur trivs du med länken?Har du fått hem skönheten än?
Jajjemän, det har jag. Mycket nöjd, har använt den flitigt på länk men blir inte riktigt vän med fjärilslåset. Sitter på läderband nu istället. Får väl försöka få till ett wristshot vid tillfälle. Hur trivs du med länken?
Att de inte släppte en sån till allmänheten. Lätt deras snyggaste klocka som jag settinterstellar
Ja verkligen! Hade säkert sålt som smör i solsken om de lanserat den tillsammans med filmen!!Att de inte släppte en sån till allmänheten. Lätt deras snyggaste klocka som jag sett
Såg denna klocka men kan inte hitta vad modellen heter? Är det någon som Känner till denna klocka och kan berätta vad den den heter? Tycker den var riktigt schysst!
Trodde det var en automatare först så det var ju synd.. Men stort Tack för info!Det är en Jazzmaster Seaview Chrono Quartz med ref: H37512131. Ligger runt 6k i pris. Fin klocka.
Det pseudo-objektiva svaret i denna tråd är... Naturligtvis skall du ha en HamiltonSitter och följer två auktioner på Ebay för en Hamilton Khaki Field Officer automatic och en Glycine Combat military automatic.
Lutar lite mer mot Hamilton. Gör jag rätt?
Klockorna i snarlikt gott skick, box och alla papper i ordning.
Har dålig koll på Glycine, men det jag kan säga är att jag tror inte du kommer bli besviken på Hamilton. Dom jag prövat och den jag har känns som riktigt gedigna klockor.Sitter och följer två auktioner på Ebay för en Hamilton Khaki Field Officer automatic och en Glycine Combat military automatic.
Lutar lite mer mot Hamilton. Gör jag rätt?
Klockorna i snarlikt gott skick, box och alla papper i ordning.