Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En riktigt fin tingest. Mer Hamilton åt folket.En sådan häringa tingest har jag på ingående. Hoppas att den hittar till Sverige innan helgen. Jazzmaster H32451181.
Det kommer en hel bildkavalkad i den här tråden och mina intryck så fort den är hemma.En riktigt fin tingest. Mer Hamilton åt folket.
Ös på med bilder när du fått den
Stort grattis till en kanonklocka. Jag håller med dig. Förbaskat gedigna, riktigt bra finish och bra urverk i förhållande till priset.Så dök den upp idag Jazzmastern. Så mycket kvalitet för pengen, återigen! Jag vet ingen annan klocktillverkare där allt känns så solitt och genuint som kostar så lite. Jag är riktigt riktigt nöjd. Länken och urtavlan gillas speciellt. Samt den blankpolerade bezeln. Kvalitetskänslan är högst påtaglig.
Riktigt fin den där! Grattis! Gillar verkligen urtavlan. Lite retrostuk över den! Ett stort plus för mig är solid baksida också, inget större fan av glasbaksida
Vet att @Ruskprick haft (har) en!Blev lite sugen på en Khaki Aviation Day Date Auto som nästa. Någon som har eller har haft en?
http://www.hamiltonwatch.com/collection/khaki/aviation/pilot-day-date/h64615135
Hoppas han dyker in här dåVet att @Ruskprick haft (har) en!
Hoppas han dyker in här då
Tjoho!
Känns gött att få lägga det tusende inlägget i denna tråden
Jag har en som jag köpte i slutet av 2015 och används 2-3 ggr i veckan fortfarande. Extremt nöjd med kvalitén, tidshållning och gångreserv är fortfarande lika bra som ny, hade den i en timegrapher för någon månad sedan som bekräftade känslan också.
För mig personligen så klaffade allting med storlek (har ~18,5cm handled), stil, kvalité vs pris och framförallt finns den ju i en av mina favoritfilmer
Edit: Postar om lite bilder från tidigare i tråden
Låter ju onekligen väldigt bra! Väldigt stilig klocka. Jag verkar ha ca 17cm handled enligt deras mätverktyg. Min 43mm Kronaby Sekel bärs OK på mig tycker jag så det borde kunna fungera.
Du råkar inte finnas i Göteborgs omnejd och skulle vilja visa upp den någon dag?
Tjoho!
Känns gött att få lägga det tusende inlägget i denna tråden
Jag har en som jag köpte i slutet av 2015 och används 2-3 ggr i veckan fortfarande. Extremt nöjd med kvalitén, tidshållning och gångreserv är fortfarande lika bra som ny, hade den i en timegrapher för någon månad sedan som bekräftade känslan också.
För mig personligen så klaffade allting med storlek (har ~18,5cm handled), stil, kvalité vs pris och framförallt finns den ju i en av mina favoritfilmer
Edit: Postar om lite bilder från tidigare i tråden