Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den hyggligt nya handjagade? Ref?The Hack
Yes det stämmer, oklart vad ref är på rak arm men den går under Hamilton Khaki Field Mechanical tror jagDen hyggligt nya handjagade? Ref?
Kan tillägga att denna klocka är perfekt på många sätt. Aldrig ägt en klocka med mer feeling för den pengen förut!The Hack
Jag håller med. Grym klocka alla kategorier.Kan tillägga att denna klocka är perfekt på många sätt. Aldrig ägt en klocka med mer feeling för den pengen förut!
Mmm den är magisk!Hallå vänner! Idag fick jag min Hamilton. Grym klocka!
Vilken härlig samling!Mmm den är magisk!
Hör med Olfert i Tyskland. https://www.olfert-co.deNågon som vet vart man får tag på en original-länk eller gummi till en Hamilton Flight Timer?
Finns väl vad jag förstått inga återförsäljare i Sverige?
Håller med. Kolla med dem. Köpte min första Hamilton via dem och de är väldigt bra att ha att göra med.Hör med Olfert i Tyskland. https://www.olfert-co.de
Dom är AD och jag har köpt länkbitar av dom. Inga problem. Kanske bra om du vet ref på bandet du söker.
Tack för tipset, ska kolla det.Håller med. Kolla med dem. Köpte min första Hamilton via dem och de är väldigt bra att ha att göra med.
Japp, den där är lite ovanlig, tror inte den görs längre, och heter Hamilton Khaki Field Conservation. Ref H60416553.Sprang förbi den här skönheten, men hann inte fråga vad modellen heter. Finns det nån kunnig som kan hjälpa mig.
Mvh
Mycket, vilken ref?Den här är tjusig.
Det är den här: https://www.jomashop.com/hamilton-watch-h64615135.htmlVad heter modelen som var i Interstellar?
Det är en H64615135. Köpte min i början på sommaren. Väldigt nöjdVad heter modelen som var i Interstellar?
Det är den här: https://www.jomashop.com/hamilton-watch-h64615135.html
Hamilton Khaki Aviation Pilot Day Date (H64615135)
Så lite så! Det är en modell som jag är ständigt sugen på, men aldrig riktigt kommer till skott med att köpa. Sett och läst mycket om den, och den verkar hur grym som helst! Så egentligen är det inte något att tveka påOh! Tack så mycket. Det var en swift svar!
Är väldigt nöjd, efter att jag hade provat den kunde jag inte låta bliSå lite så! Det är en modell som jag är ständigt sugen på, men aldrig riktigt kommer till skott med att köpa. Sett och läst mycket om den, och den verkar hur grym som helst! Så egentligen är det inte något att tveka på
Har en Tudor Black Bay jag funderar på att bli av med. Med ev. byte. Och detta hamilton kommer säkert hamna i ev.byte intresse listan då!Så lite så! Det är en modell som jag är ständigt sugen på, men aldrig riktigt kommer till skott med att köpa. Sett och läst mycket om den, och den verkar hur grym som helst! Så egentligen är det inte något att tveka på
Beställde alldeles nyss min första riktiga klocka och det blev såklart en Hamilton , närmare bestämt en Hamilton Khaki Field Automatic 38mm, med ref. H70455133. Har väldigt små handleder så lite osäker på hur SS armbandet kommer sitta men drog slutsatsen att det är bäst att köpa med SS armband då de är mycket klurigare att få tag på ett sådant "aftermarket". Är då ute efter ett par bra nato-band för att kunna få lite omväxling och skulle gärna få lite tips på bra ställen att införskaffa sig sådana! Lutar just nu mot ett "armégrönt" och ett bondliknande.
Tack på förhand
ABC klockservice på Hornsgatan är vassa på Swatch Group. Kolla där!Hej, jag skulle behöva få min Khaki field automatic reparerad någonstans i Stockholm, någon som har erfarenhet och kan rekommendera ett bra ställe?