Flight timern är riktigt frän.Khaki-khaki-khaki trippel
Var nära att hugga en sån för några år sedan när jag inte fick tag på Chronotimern som Tag Heuer körde med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Flight timern är riktigt frän.Khaki-khaki-khaki trippel
Den svarta är kanon ju! Den vita ser man ju inte visarna på tyvärr ..Flight timern är riktigt frän.
Var nära att hugga en sån för några år sedan när jag inte fick tag på Chronotimern som Tag Heuer körde med.
Får en viss diskret touch med vit tavla, lite mer renodlad digital klocka.Den svarta är kanon ju! Den vita ser man ju inte visarna på tyvärr ..
Den var riktigt fin! Ref på den?
Sommaren letar sig även till Norrland
Jag har svart Khaki King som jag tänkte sälja, automat dock.Det är ingen som sitter på någon form av quartzare runt som funderar på att sälja?
Tack men det är endast quartz som är av intresse i detta fall.Jag har svart Khaki King som jag tänkte sälja, automat dock.
Haha, var det inte du som var väldigt nöjd med den för en sisådär 10 dar sen...Jag har svart Khaki King som jag tänkte sälja, automat dock.
Jodå, men jag har två svarta!Haha, var det inte du som var väldigt nöjd med den för en sisådär 10 dar sen...
Ahh, ok.Jodå, men jag har två svarta!
Ska det vara så här? Stor skillnad på lume mellan champagne och svart. Det går inte att fånga på bild men, champagne lyser betydligt bättre.
Stort grattis, den där är riktigt vass!!!Tjena allihop! Nya kompisen har precis anlänt och är riktigt, riktigt skarp. Så får bli ett par bilder på det!
Tack!! En av få klockor som verkligen var love at first sight, så är grymt nöjdStort grattis, den där är riktigt vass!!!
Grattis, sååå snygg!Tjena allihop! Nya kompisen har precis anlänt och är riktigt, riktigt skarp. Så får bli ett par bilder på det!
Stort tack! Den stora funderingen nu är om man byter bandet eller hoppas att det breakas in fint. Gillar utseendet och den hör antagligen hemma på det, men det kommer nog krävas ett par månader innan det blir bekvämtGrattis, sååå snygg!
Stort tack! Den stora funderingen nu är om man byter bandet eller hoppas att det breakas in fint. Gillar utseendet och den hör antagligen hemma på det, men det kommer nog krävas ett par månader innan det blir bekvämt
Du kan nog ha rätt Blir till att testa!Den funkar nog bra på de flesta band.