hammermountain
Silver
Från det ena till det andra, Venturasen är ju sjukt balla har jag nu förstått. Någon som har erfarenhet av reissuesen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen, nu blir det ännu ett inköp för mig, jag som skulle hålla borta kortet fram tills semesternHamilton Khaki Field Auto 38mm på ett Seiko SARB017 Jubilee från Strapcode.
Haha! SorryFasen, nu blir det ännu ett inköp för mig, jag som skulle hålla borta kortet fram tills semestern
Min har inte fått någon handledstid på ett tag...
Finns det någon länk som passar på Khaki field mechanical 2018?
Fasen, nu blir det ännu ett inköp för mig, jag som skulle hålla borta kortet fram tills semestern
Min har inte fått någon handledstid på ett tag...
Såg ju oförskämt trevligt ut Är det en perfect fit?Hamilton Khaki Field Auto 38mm på ett Seiko SARB017 Jubilee från Strapcode.
Yes. Strapcode har till och med (Hamilton K.) i beskrivning av länken nu såg jag.Såg ju oförskämt trevligt ut Är det en perfect fit?
Arkivbild, men den är på armen idag också
Tack! Khaki Field Murph. Riktigt skarp tycker jag, om än några mm större än jag skulle föredragitSjukt snygg, vad är det för någon?
Var en snubbe på Insta som hade en länk till den. Fråga vart han fått den ifrån. Han sa att det var en orginallänk från Hamilton. Men det var ett tag sen...Finns det någon länk som passar på Khaki field mechanical 2018?
Är du säker på att det var 38mm och inte den vanliga khaki mechanical?Var en snubbe på Insta som hade en länk till den. Fråga vart han fått den ifrån. Han sa att det var en orginallänk från Hamilton. Men det var ett tag sen...
Rätt säker på att det är 38an.Är du säker på att det var 38mm och inte den vanliga khaki mechanical?
Rätt säker på att det är 38an.
(tog en liten stund att hitta)
Det eviga problemet med Hamilton. Att de vägrar göra sina riktiga modeller i 40mm.Tack! Khaki Field Murph. Riktigt skarp tycker jag, om än några mm större än jag skulle föredragit
Det ser ut som den som sitter på quartz 38an. Den ser ut som automaten fast blästrad finish:
Bilder lånade från internetz...
Snyggt! Hamilton 38mm gör sig verkligen bra på länk eftersom det får den att se större och mer robust ut.
Såg en kille på flyget med en vanlig 38 med länk och hade nästan lust att sno länken ifrån honom.
Går det att köpa länk i efterhand?
Tveklöst snygg klocka! Gillar även den mindre kronan. Samtidigt saknar den perfektionen i urtavlan som finns på 38:an och 42:an.Har länk på min 40mm khaki och jag gillar den verkligen, känns som bra kvalitet samt skön och följsam. Gillar särskilt att ändlänken är en "hona" då jag tycker det är både snyggt och mer flexibelt.
Det ska gå att köpa länkar löst via auktoriserade återförsäljare t.ex olfert som nämns flera gånger i denna tråden. Räkna dock med att de kostar 12-1500.
Edit, gammal bild på min med länk:
Tveklöst snygg klocka! Gillar även den mindre kronan. Samtidigt saknar den perfektionen i urtavlan som finns på 38:an och 42:an.
Snyggt! Hamilton 38mm gör sig verkligen bra på länk eftersom det får den att se större och mer robust ut.
Såg en kille på flyget med en vanlig 38 med länk och hade nästan lust att sno länken ifrån honom.
Går det att köpa länk i efterhand?