lofgreno
Guld
Lite intressant. En på Insta hade precis samma problem som dig. Har du hört nåt mer?Skickade frågan till Hamilton, de bad mig att skicka in klockan. Får se vad som händer, är under garanti så bör gå smidigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite intressant. En på Insta hade precis samma problem som dig. Har du hört nåt mer?Skickade frågan till Hamilton, de bad mig att skicka in klockan. Får se vad som händer, är under garanti så bör gå smidigt.
Inget ännu, hur snabbt fick du svar från att du skickade in klockan?Lite intressant. En på Insta hade precis samma problem som dig. Har du hört nåt mer?
Först svarade dom jättefort, när dom inte hittat garantikortet och ville ta 1900 för en full service. Sen när jag skickade in bild på kortet så fick jag inga svar. Efter typ 2 dar ringde jag upp och då hade dom redan fixat klockan och skickat tillbaks den till mig. Nu går den avsevärt mycket bättre.Inget ännu, hur snabbt fick du svar från att du skickade in klockan?
GrattisEfter service hos Swatch gruppen så måste jag säga att Hammen går extremt bra. Bättre än min Oris för tredubbla priset typ.
Före:
Efter
Tack! Härligt att inte behöva ställa in klockan varje dag.Grattis
Fin Hamilton!
Ja det blev lite fel...Fin Hamilton!
Först svarade dom jättefort, när dom inte hittat garantikortet och ville ta 1900 för en full service. Sen när jag skickade in bild på kortet så fick jag inga svar. Efter typ 2 dar ringde jag upp och då hade dom redan fixat klockan och skickat tillbaks den till mig. Nu går den avsevärt mycket bättre.
Kan tillägga att killen på Insta hade fått veta att klockan var trasig och han skulle få en ny...
Härligt! Det är en riktigt skön känsla!Hämtade ut klockan nu. Servad och funkar fint.
Välkommen till klubben!Bra start på helgen och så blev det en #fieldwatchfriday då jag idag fick hem en Hamilton khaki field! Nice!
Lär bli jäkligt snyggt med åldern"The Hack" passar ju på en j*vla massa naton. Har fastnat lite på Haveston. Bra kvalitet och även bra längd och skjutbart spänne så man slipper en flärp helt och hållet. Idag blev det nytt svart canvas Nato. Tredje från Haveston.
Tror detta skulle passa bra på min Oris Propilot oxå...
Tack! Jag har varit ute efter en Hamilton khaki field ett tag. Blev till slut ett köp via chrono24. Jag va lite orolig för luggarna (47mm!) innan, men nu när den sitter på handleden känns den riktigt bra.Välkommen till klubben!
Ja köpte min oxå via Chrono24. Jag var mer orolig för att den skulle vara för liten. När jag öppna så kändes den för liten men jag vande mig fort. Sjukt nöjd. Hetsköper nya armband hela tiden. Passar på så mycket olika.Tack! Jag har varit ute efter en Hamilton khaki field ett tag. Blev till slut ett köp via chrono24. Jag va lite orolig för luggarna (47mm!) innan, men nu när den sitter på handleden känns den riktigt bra.
Ja det kan jag tänka mig!Lär bli jäkligt snyggt med åldern
Ja riktigt nöjd med dom.Ja, jag såg de du köpt från Haveston. De såg riktigt fina ut!