Vilken av dem? Finns olika urverk och de har mellan 38-80h beroende på vilket det är.Vad sitter det för verk i khakin? Och hur lång gång reserv har den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken av dem? Finns olika urverk och de har mellan 38-80h beroende på vilket det är.Vad sitter det för verk i khakin? Och hur lång gång reserv har den?
Cool. Inga märkningar på boetten?Smyger in lite vintage, vad jag tror är en Hamilton.
Cool. Inga märkningar på boetten?
Jepp tror på en Hamliton jag med. Alternativet vore väl en Benrus som ser likadan ut, men vad jag förstått har dom ett artikelnummer som startar på x vilket din inte gör.
Ah, tack för infoJepp tror på en Hamliton jag med. Alternativet vore väl en Benrus som ser likadan ut, men vad jag förstått har dom ett artikelnummer som startar på x vilket din inte gör.
I just min sitter det ett manuellt ETA 2801-2s verk. Men finns nåt annat verk i den modellen oxå som jag förstår det. Hursomhelst är tidshållningen kanon på min efter lite service.Okej! Den som Lofgreno har är riktigt snygg så va den jag fundera över.
Tackar.Okej tack så mycket för informationen!
Din klocka är riktigt snygg!!
Riktigt snyggt!Nytt natoband i mocka. Blev riktigt trevligt!
Ja ett riktigt "strap monster"!Dubbelpostar i rätt tråd. Tror banne mig att detta är min snyggaste klocka alla kategorier.
Kjöpte du via utlandet, finner ingen i Sverige som selgerMin är föregångaren till den. (Annat urverk, exakt samma utseende).
Hamilton har tyvärr ingen återförsäljare i Skandinavien. Jag köpte min på Chrono24. Så titta där är ett förslag.Kjöpte du via utlandet, finner ingen i Sverige som selger
Ja har skjönt det, men skulle helst ha sett en live först, men dukker kanskje opp en her i när framtid.Hamilton har tyvärr ingen återförsäljare i Skandinavien. Jag köpte min på Chrono24. Så titta där är ett förslag.
Sorelle Ronco i Italien där jag köpte var riktigt bra tex.
Ja, det är ju tyvärr svårt. Fick chansa själv men blev jättenöjd... hade dock sett den i nåt skyltfönster på nån flygplats nångång...Ja har skjönt det, men skulle helst ha sett en live först, men dukker kanskje opp en her i när framtid.
Ah, sorry. Ja det stämmer, köpte i Spanien.Kjöpte du via utlandet, finner ingen i Sverige som selger
Första kan du nog göra hos random urmakare/klockbutik. Bara lämna in.Nybörjarfråga.
Jag har köpt en Hamilton Khaki och eftersom det inte finns någon butik i Sverige undrar jag följande
1. Var kan jag få hjälp med att justera metallbandet så att den passar min arm
2. Jag har en 2 års garantikort, finns det något ställe man kan få det stämplat och signerat?
Tack på förhand!
Första kan du nog göra hos random urmakare/klockbutik. Bara lämna in.
Den andra är nog lite klurigare. Swatch gruppen har ju ett kontor i Stockholm. Testa att maila på Hamiltons hemsida så kommer dom säkert vidarebefordra dit. Det gjorde dom med mig när jag hade ett garantiärende...
Låter bra. Dom har ju kontor i Stockholm. Var inte där själv då jag fick en returlåda. Men vet att det tidigare här i tråden skrevs ett inlägg där han besökte dom för en service...Första har jag lyckats lösa. Gick till närmaste urmakare.
Ska testa att maila Hamilton gällande valideringen.