• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den alldeles lagom stora Hamilton tråden

gab

KS Explorers Club
Halloj kul tråd detta, har gott och sneglat på Hamilton alltför läänge. Så nu gjorde jag slag i saken och fick hem en igår
Det är caliber H 30 och 80 Timmars power reserv. Inte det jag först tänkt men jag fastnade riktigt rejält på denna
Broadway Day Date.
7D6F99FC-AC83-4EA7-B78C-E36FBA8E88C0.jpeg
F6B39A89-68C5-4B3B-AA2E-5D6CA62DB7D2.jpeg
446AE898-62AC-4DE8-BE43-8A7F15900E22.jpeg
Mycket cool! Grattis :D
Jag skulle ta bort första bilden om jag var du, man ser din adress :)
 

Kalvin

Rolex
2-Faktor
Köpte en hamilton khaki field av patrik sinn här på forumet. Första tanken väl medveten om att det kan ändra sig;) Vilken klocka! Efter att testat dress,vintage, digital, dykarur så kan detta vara den ultimata klockan. Stilig men tuff. Smidig men inte för liten. Sedan urtavlan, den gå inte att få rättvis på bild. Måste upplevas.
Till alla som fundera om ni ska testa en. Gör det!
Mvh Kenth
IMG_20191217_125454.jpg
 

Goflorp

Cartier
Mest förutsägbart: kommentarer med folk som klagar på storlek (nej, ingen bryr sig om du skulle ha köpt om den bara vore 38mm) innan den ens släppts. Klockj*veln var ju 42mm i filmen...

Känns som att alla klocksajter borde lägga in reaktions-emojis för ”hurr durr 38mm eller mindre plxx” och ”blblbl jaghatardatumskivor” så slipper man omtuggade klagomål.

också ”här är en bild på min klocka” och så saknar man precis all info. I två inlägg efter frågas, vad är det för band? Vad heter den modellen?
Varje gång.....
 
Topp