Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan nytt Nato?Dubbelpostar med ett skönt skyltfönster jag hittade här i Biarritz...
Har alltid med några extra när jag är ute och reserRedan nytt Nato?
Haha låter bra. Lite Nato är aldrig dumt att ha med sig.Har alltid med några extra när jag är ute och reser
Känner mig själv vid det här laget så vill inte slita på originalremmen tills jag ska flippa
Det är bara att hålla med! Ser dessutom riktigt bra ut på det där natobandet.Idag fick jag min Hamilton Khaki King, det känns som det ser ut, UNDERBART!
Ja den är riktigt bra.Bytte till mig denna häromdan. Har spanat på flera Hamilton-klockor innan och jag måste säga att det är en väldigt trevlig klocka, kanske pga den låga profilen.
Ja, det har nästan blivit höjdpunkten på dagen att vrida upp den!Ja den är riktigt bra.
Trodde aldrig jag skulle uppskatta ett manuellt verk men nu tycker jag det är kanon.
Ja ytterligare en anledning till att pilla på klockan liksom. Perfekt!Ja, det har nästan blivit höjdpunkten på dagen att vrida upp den!
Näe det är inte lätt. Har haft klockan i ett år och har så mycket naton och andra band att det är helt sjukt. Men idag kör jag på läder. Blir lite stort mellanrum vid bandhornen men det funkar.Köpte några natoband till Khakin. Svårt att välja vilken som ska sitta på... Tunga beslut att fatta.
Ja, det börjar bli en del natoband nu. Men, det är ett jädrigt enkelt sätt att ändra stil på klockorna. Snyggt med svart läder! Funkar bra trots långa bandhorn. Var köpte du ditt läder?Näe det är inte lätt. Har haft klockan i ett år och har så mycket naton och andra band att det är helt sjukt. Men idag kör jag på läder. Blir lite stort mellanrum vid bandhornen men det funkar.
Ja, har blivit smått beroende av att byta armband på denna.Ja, det börjar bli en del natoband nu. Men, det är ett jädrigt enkelt sätt att ändra stil på klockorna. Snyggt med svart läder! Funkar bra trots långa bandhorn. Var köpte du ditt läder?
Jag behåller nog camo-natot på, lite avslappnat, då jag e ledig idag.
Ja nu roterar jag ju som sagt dessa rätt mycket men jag har inget att klaga på. Riktigt snygga är dom.Tack för tipset. Schysta priser Ser även ut att vara bra kvalitet på läderbanden.
Fick precis dessa Perlon märke rekommenderat. Är det bra eller? Färgar inte av eller så?Hämtade ut denna på posten precis - jäkligt mysigt första intryck. Smällde på ett tunt vintage ”perlon” som går i två olika brun/orangea toner - nöjd med kombinationen Bang for the buck!
Helt riktigt! Snyggt blev det också! Inte så förvånande på ett sånt strapmonster.Den låga impulskontrollen slog till igen. Nytt läder på hammen.
Jajamensan!Helt riktigt! Snyggt blev det också! Inte så förvånande på ett sånt strapmonster.
Detta är gammalt i gatan - tycker det är följsamt & härligt, går inte att jämföra med ett nyare perlon. Färgar inte av vad jag har märkt. Visste inte att de nyproddas - klipp till & återkoppla med recensionFick precis dessa Perlon märke rekommenderat. Är det bra eller? Färgar inte av eller så?
Ser att strapped.se har det märket.
Ok. Låter ju riktigt bra. Kul att strapped.se säljer oxå. En snubbe från Spanien hade fått köpa från Ebay.Detta är gammalt i gatan - tycker det är följsamt & härligt, går inte att jämföra med ett nyare perlon. Färgar inte av vad jag har märkt. Visste inte att de nyproddas - klipp till & återkoppla med recension