• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den alldeles lagom stora Hamilton tråden

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Hej,
Är väldigt ny i klockvärlden men har bestämt mig för att införskaffa en Hamilton Khaki Field Mechanical (H69429931). Har letat en del men vad det verkar finns inga svenska återförsäljare. Och jag har inte lyckats utröna om säljarna på chrono24 är AD eller inte. Så jag tänkte höra här om någon har tips på vart det är bäst att vända sig för att införskaffa en eller om det kanske till och med finns någon här som funderar på att sälja en :) Tittade under köp&sälj men fanns bara en automatic där.
Gnomon watches är också AD och väldigt bra service 👍🏼
 

Movember

Breitling
Den bästa Hamilton Khaki Field Automatic H624150 40 mm.

image (2).jpeg
 

mitsman

Omega
Hej! Finns det något ställe i Stockholm att prova den här

 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Hej! Finns det något ställe i Stockholm att prova den här

Tyvärr inte. Hamilton saknar återförsäljare i Sverige.
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Tack. Får bli grisen-i-säcken nätetköp. Sugen på en Murph. Inte galet stora pengar.
Först och främst - välkommen till forumet!

Kolla in Gnomon, bra butik med ypperlig service. Snabb leverans också! De har Murph i sortimentet. Vart sugen som f*n på den ett tag faktiskt.

Annars är Olfert ett bra alternativ, om man vill handla i EU. Men båda är AD 👍🏼

Lycka till! 😎
 

Smulan

Rolex
Hamiltons mod av Valjoux 7750. Finns det någon spec för dessa avseende gången? Hur bra är de egentligen? Min klocka driver några sekunder per vecka och det är ju bra :)
 
Topp