Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg!
Vad tänkte du för pris?Har ett nytt svart inplastat Hamilton läder om ngn behöver. Komplett med spänne.
Den kostar ca 1100kr från AD. Har lagt upp den på K&S för 700kr ink porto, men rimligt bud funkar ocksåVad tänkte du för pris?
Riktigt snyggt band, vad är det för något? Tacl!
Tack!Riktigt snyggt band, vad är det för något? Tacl!
Stort tack, riktigt schysst!Tack!
det är ett Natoband, zuludiver vintage - från Royal Straps. Desert sand heter färgen.
Du har säkert redan svarat på det ett antal gånger men vart kommer natot från? Gillar’t!Söndag och Hamilton khaki field brons..
AliexpressDu har säkert redan svarat på det ett antal gånger men vart kommer natot från? Gillar’t!
Oväntat!Aliexpress
Såg att de hade nån liknande variant på cheapestnatostraps.com men tycker inte dom ser lika trevliga ut. ”Ribbed” nato kallar man dom.Oväntat!
Kom på att jag aldrig testat jubelee på min Automatic. Måste säga att jag gillar resultat. Detta är från Tid och ting, hade jag haft bara lite tunnare handleder hade det inte gått.
Det där var också riktigt bra, får nog skaffa mig ett med kurvade ändar också!Snyggt! För egen del så kårde jag själv med Tid&Tings jubilee med curved endlinks. Ytterst lite massage på ändlänkarna sen satt det perfekt.
Det där var också riktigt bra, får nog skaffa mig ett med kurvade ändar också!