• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag är säker på att den officiella hållningen är nej, och jag gissar att den inte sitter helt perfekt om den funkar, men ... det finns ett foto av mig en bra bit bak i tråden där man satt länk på 682 och 911, tror jag. :) Lämnas som sökövning för @Bas :)
Både Krons och Nymans har en bandkatalog med en matris på länkar och referenserna de passar till så gå dit och fota av så den kan läggas upp här :)

Storleksmässigt på subben.. 682 eller 1389. Alltså. 42 vs 47. Blir det för "lite" tavka på en 42a? Eller hur upplevs skillnaden..
Letade lite på telefonen.
20170908_101302-01.jpeg
20170908_101239-01.jpeg

47 vs 42 :)
Kan säga att 682 var perfekt för mig. Sen kanske 47 passar bättre för någon annan.
Alla är olika, tur är väl det ;)

Någon som har koll på hur mycket 104 och 1104 skiljer sig i höjd? Försökt googla utan lycka. Som sista utväg kanske @Ernesto kan titta i bibeln på jobbet :)?
Edit: är alltså ute efter höjden på 1104

Tillbaka
Topp