Den ligger på jobbet och väntar på dig, säkrare kan INGEN vara... tro mig...Vilket påminner mig om att jag har en tröja att hämta hos @Margarinkungen ... typ efter semestern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ligger på jobbet och väntar på dig, säkrare kan INGEN vara... tro mig...Vilket påminner mig om att jag har en tröja att hämta hos @Margarinkungen ... typ efter semestern
Har en 0005:a också så jag fyller det behovet ocksåDet är en kronograf. Då får man stå ut med fler tavlor, visare och skalor, även om den ultimata paneraien består av en helt ren tavla och på sin höjd en timvisare. Det är kul att få se hela paneraibredden i tråden.
Japp, nedifrån. Det är en 356 från 2012.Den där är ball! Årgång? Öppnas kronskyddet nerifrån eller ser jag fel?
Både Krons och Nymans har en bandkatalog med en matris på länkar och referenserna de passar till så gå dit och fota av så den kan läggas upp härJag är säker på att den officiella hållningen är nej, och jag gissar att den inte sitter helt perfekt om den funkar, men ... det finns ett foto av mig en bra bit bak i tråden där man satt länk på 682 och 911, tror jag. Lämnas som sökövning för @Bas
Letade lite på telefonen.Storleksmässigt på subben.. 682 eller 1389. Alltså. 42 vs 47. Blir det för "lite" tavka på en 42a? Eller hur upplevs skillnaden..
@Ernesto *visslar*Både Krons och Nymans har en bandkatalog med en matris på länkar och referenserna de passar till så gå dit och fota av så den kan läggas upp här
Ok. Har du någon info/aning om varför just på denna ref? Har det något med knapparna att göra?Japp, nedifrån. Det är en 356 från 2012.
Snygg! Edit, såg att du svarat på ref fråganJobbar på patinering av billigt asso, bara klimatet i Portugal gör att det mörknat rätt rejält.
356 !Snygg! Vad är det för ref?
.. och ja, den är asläcker. Gillart.Jobbar på patinering av billigt asso, bara klimatet i Portugal gör att det mörknat rätt rejält.
Åretsbild!!!
Letade lite på telefonen.
47 vs 42
Kan säga att 682 var perfekt för mig. Sen kanske 47 passar bättre för någon annan.
Alla är olika, tur är väl det
Den stora är 47x57x16. Den lilla är 42x51x14,5.Jäklar... Vilken skillnad. Mått?
tycker det är solklart. Ska man ha en sub a la rolex sub som man ska ha till jobbet varje dag är det 42 mm som gäller. Ska man ha en panerai-sub som inte är enda klockan är det 47 mm som gäller. Jag blir förvånad varje gång jag testat ex.vis @Palenkovich bronzo hur bra de större sitter.Den stora är 47x57x16. Den lilla är 42x51x14,5.
Tack! Den blev rätt bra!Åretsbild!!!
Jävlar vilken bild!!
Den stora är 47x57x16. Den lilla är 42x51x14,5.
Håller med!112! Bästa Pannan! Bortsett från 911 då
Så. Säg cirka 17.2Jag var otydlig.. menade på hans armar
Och det där en 47a? Är det en 1305?Så. Säg cirka 17.2!
682, 42mm.Och det där en 47a? Är det en 1305?
682, 42mm.
Alltid 42Och det där en 47a? Är det en 1305?
Alltid 42
682, 42mm.
Sluta larva dig. Du ska ha 47. Gå och köp nu <3Ok, Fan. Jag måste prova känner jag nu tack för info
Skulle säga, prova innan. Är rätt mycket cash, då ska det kännas 100 innan man slår till.Haha. Nu gör du det svårt men ja. Jag hoppas på det mer att älska som man brukar säga efter ett dåligt tinder ragg